اخبار داغ

معاون هماهنگ‌کننده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران:

هدایت سکان فضای مجازی را به بیگانگان نسپاریم

هدایت سکان فضای مجازی را به بیگانگان نسپاریم
معاون هماهنگ‌کننده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: بایستی خود سکان هدایت، کنترل و مدیریت فضای مجازی در کشور را بر عهده گرفته و آن را به دشمنان و بیگانگان نسپاریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، مجید امیرعبداللهیان ظهر امروز در آئین اختتامیه مرحله استانی سومین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج اظهار کرد: امروزه فضای مجازی به بعدی تاثیرگذار از زندگی روزمره همه ما تبدیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
 
,
وی با استناد به نظرات اندیشمندان و متفکران، گفت: در مقطعی از زمان کشورگشایی و افزودن بر پهنه جغرافیایی و سرزمینی عامل تبدیل کشورها به ابرقدرت در جهان بود، پس از آن و به مرور زمان عوامل دیگری مانند گستره پهنه دریایی و هوایی به ابزارهای قدرتمندی امپراطوری‌ها افزوده شد، اما اکنون فراتر از نگاه سرزمینی و عوامل و ابعاد دیگر، ابزارهای دیگری به عنوان اهرم قدرتمندی کشورها روی کار آمده‌اند که از آن جمله می‌توان به فضای مجازی اشاره کرد.
,
 
,
معاون هماهنگ‌کننده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران خاطرنشان کرد: فضای مجازی تا سالیان سال در سیطره نیروهای نظامی بود، به طوریکه هم‌اکنون نیز مدیریت و کنترل آن در اختیار نیروهای مسلح برخی کشورها قرار داشته و از آن به عنوان ابزار قدرت و برای تغییر ذائقه و هدایت و کنترل افکار مردم استفاده می‌کنند.
,
 
,
امیرعبداللهیان با اشاره به اینکه فضای مجازی از ابزارهای قدرت و استراتژی اصلی دشمنان برای تحقق اهداف آن‌ها است، تصریح کرد: فضای مجازی را به عنوان یک ابزار نفی نکرده، اما معتقدیم بایستی خودمان هدایت‌کننده، کنترل‌کننده و بسترساز این سکان بوده و اختیار آن را به بیگانگان نسپاریم.
,
 
,
وی با تاکید بر ضرورت اهتمام و جدیت مضاعف در زمینه تولیدمحتوا در فضای مجازی، بیان کرد: بایستی با سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی دقیق حضوری فعال و تعیین‌کننده در این عرصه داشته و نه تنها صرفا مصرف‌کننده نباشیم، بلکه با تولید محتوای بومی منطبق و همخوان با مبانی دینی، فرهنگی و مذهبی خود اقدام و عمل کنیم.
,
 
,
معاون هماهنگ‌کننده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران ادامه داد: همانگونه که در دوران طلایی دفاع مقدس به خوبی واژگان ایثار،شهادت و مقاومت به الگو و فرهنگی ماندگار تبدیل و صادر شدند، یقینا امروزه نیز در حوزه فضای مجازی می‌توان با تولیدمحتوای فاخر بومی نشات گرفته از فرهنگ مقاومت، دفاع مقدس و ایثار و شهادت سهمی تعیین‌کننده در این حوزه داشته و بر فضای طراحی شده از سوی دشمنان و بیگانگان غلبه کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه