اخبار داغ

دبیر رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان اردبیل:

اختتامیه رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در اردبیل/نفرات برتر مشخص شدند

اختتامیه رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در اردبیل/نفرات برتر مشخص شدند
سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج استان اردبیل با معرفی تیم‌های برتر خاتمه یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  علی بیک دبیر سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار سبلان ما، اظهار داشت: این رویداد همزمان با سراسر کشور در رشته های پویانمایی، بازی تلفن همراه  و نرم افزار تلفن همراه به مدت 48 ساعت در مکان مهدیه اردبیل با حضور 20 شامل ۴ تیم خواهران و ۱۶ تیم برادران از اقصی نقاط استان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی افزود: بعد از 48 ساعت مداوم رقابت تیم ها، نفرات و تیم های برتر هر یک از رشته‌ها با رای هیات داوران مشخص و به مسابقات کشوری که در هفته بسیج برگزار خواهد، راه یافتند.

,

دبیر جشنواره رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان اردبیل گفت: در بخش پویانمایی به ترتیب تیم یاشار،تیم هیرو اسپاد در قسمت آقایان به ترتیب تیم های اول و دوم و در قسمت بانوان نیز 4 شایسته شایسته تقدیر شدند.

,

بیک بیان کرد: در بخش بازی های تلفن همراه حد نصاب تیم اول کسب نشد و تیم دلیران وطن از شهرستان سرعین موفق به کسب رتبه دوم و مرحله کشوری راه یافت.

,

وی اظهار کرد: تیم های برتر بخش نرم افزارهای تلفن همراه نیز به ترتیب تیم های هکس کد، هیروسکال و ام آر جی رتبه های اول تا سوم را کسب کرده و در این بخش نیز هکس کد راهی مسابقات کشوری خواهد شد.

,

دبیر جشنواره رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان اردبیل در ادامه با بیان اینکه تیم‌های برتر مورد حمایت پارک علم و فناوری قرار می‌گیرند تا از مزایای مراکز شتاب‌دهی استفاده کنند، تصریح کرد: در این رویداد سعی کردیم در کنار استفاده از ظرفیت نیروهای بسیج از سایر تیم‌های تولید محتوای استان که به صورت تخصصی فعالیت دارند در قالب فراخوان دعوت کنیم تا بعد از گزینش تیم‌های منتخب در این رویداد حضور پیدا کنند.

,

 

,

انتهای پیام/آ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه