اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل :

سلاح مقابله با جنگ نرم دشمن تولید محتوای غنی و بروز است/ تحقیر ابر قدرت ها در مواجه با نیروی های نظامی ایران

سلاح مقابله با جنگ نرم دشمن تولید محتوای غنی و بروز است/ تحقیر ابر قدرت ها در مواجه با نیروی های نظامی ایران
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: خاکریز و نبرد در جبهه جنگ نرم و پشت گوشی ها است که در این زمینه باید اصلی ترین دغدغه افسران جنگ نرم تولید محتوای غنی و رویکرد تهاجمی باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از   سبلان ما ، سردار غلامحسین محمدی اصل پیش از ظهر امروز در آیین اختتامیه سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در مهدیه اردبیل با اشاره به اینکه امروز تهدیدات سخت نیمه سخت و نرم کشور را مورد تهدید قرار می دهد اظهار داشت: در حوزه جنگ سخت به برکت 8 سال دفاع مقدس و رشادت ها رزمندگان و شهدا شاهد پیشرفت های چشمگیری هستیم بصورتی که ابر قدرت ها پوشالی که خود را کدخدا می نامند در مواجه با نیروی های نظامی ایران حقیر می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی افزود: جنگ نرم امروز یکی از اساسی ترین تهدیدات نوین دشمن بر کشورمان است که با تولید محتوا بروز ،شایعه پراکندگی و تحریف سعی در فروپاشی اعتماد عمومی و نظام خانواده های ایرانی دارند.

,

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به اینکه در زمان امیر مومنان نیز دشمن با قدرت رسانه و پول سعی در تحریف تاریخ داشت و جای جلاد و شهید را عوض می کرد  گفت: امروز خاکریز و نبرد در جبهه جنگ نرم و پشت گوشی ها  است و رهبر معظم انقلاب نیز در این زمینه اعلام آتش به اختیار و آماده باش داده اند که در این زمینه باید اصلی ترین دغدغه افسران جنگ نرم تولید محتوای غنی و رویکرد تهاجمی باشد.

,

وی تصریح کرد: در عصر فناوری اطلاعات و فضای مجازی جنگ های هیبریدی در حوزه های اقتصادی سیاسی و اجتماعی شکل گرفته و اگر در این برهه به لحظه و به هنگام نقشه هجوم ترسیم نشود قطعا شاهد شکست خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه