اخبار داغ

مسئول بسیج دانش آموزی بروجرد:

۲۲۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد

۲۲۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد
سرهنگ قاسمی گفت: 2 هزار و 200 بسته لوازم التحریر و 100 گوشی و تبلت بین دانش آموزان کم برخوردار توزیع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سرهنگ صادق قاسمی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه بروجرد اظهار داشت: ۱۳ آبان یادآور سه رویداد تبعید امام(ره)، شهادت ۵۶ دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا است که چند ماه بعد از حوادث آبان ۵۷ انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: یک سال بعد از شهادت دانش آموزان، در آبان ۵۸ دانشجویان مشاهده می کنند که سفارت آمریکا محل توطئه بر علیه انقلاب اسلامی ایران است از این رو، راهپیمایی را به سمت سفارت انجام می دهند و در نهایت سفارت را تسخیر می کنند و امام(ره) از آن به عنوان انقلاب دوم یاد می کنند.

,

مسئول بسیج دانش آموزی بروجرد تصریح کرد: این سه اتفاق یک نقطه مشترک به نام استکبار ستیزی دارد که ۱۳ آبان به نام روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شد.

,

قاسمی عنوان کرد: با شکل گیری انقلاب، یکی از معجزات انقلاب اسلامی ایران، به دستور امام(ره) تشکیل بسیج بود و بسیج دانش آموزی هم به دنبال آن شکل گرفت و اگر می خواهیم جریان ساز بودن بسیج دانش آموزی را درک کنیم باید به دفاع مقدس نگاه کنیم.

,

وی بیان کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی ۵۵۰ هزار دانش آموز به جبهه ها اعزام شدند و در کل کشور ۳۶ هزار دانش آموز به شهادت رسیدند، دو هزار و ۵۰۰ دانش آموز به اسارت درآمدند و سه هزار دانش آموز هم به درجه جانبازی نائل آمدند.

,

مسئول بسیج دانش آموزی بروجرد با بیان اینکه آموزش و پروش و بسیج دانش آموزی کانون تحول است، گفت: در جنگ سخت نقش آفرینی قشر دانش آموز را می بینیم و امروز بسیج دانش آموزی در جنگ نرم حضور دارد و با برنامه هایی که در مدارس اجرا می شود، مرکز نشر معارف اسلامی است و یک سنگر مستحکمی در مدارس شکل گرفته است.

,

سرهنگ قاسمی خاطرنشان کرد: هرچه تعامل بسیج، سپاه، آموزش و پرورش بیشتر شود شاهد اتفاقات فرهنگی خواهیم بود به طوری که انواع پویش ها و مسابقات فرهنگی سیاسی در فضای مجازی اجرا شده و بالغ بر  ۱۰ هزار نفر در پویش های اخیر شرکت کردند.

,

وی تصریح کرد: طرح شهید بهنام محمدی در ۱۴ مدرسه در حال اجراست و بروزترین برنامه فرهنگی در این طرح اجرا می شود، همچنین از ابتدای کرونا تاکنون بسیج دانش آموزی در کمک مومنانه توانسته دو هزار و ۲۰۰ بسته لوازم التحریر و ۱۰۰ گوشی و تبلت بین دانش آموزان کم برخوردار توزیع نماید.

,

سرهنگ قاسمی اظهار داشت: از دیگر برنامه های بسیج دانش آموزی، برنامه علمی است که در برگزاری لیگ علمی پایا در سال جاری  بروجرد، برنده لیگ علمی در کشور شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه