اخبار داغ

معاون اجرایی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه:

تولید محتوا باید برگرفته از مساجد و روحیه مسجد محوری باشد

تولید محتوا باید برگرفته از مساجد و روحیه مسجد محوری باشد
انوری با بیان اینکه بزرگترین رسانه ما مساجد است، گفت: مساجد را فراموش نکنیم بلکه در تولید محتوا سعی کنیم برنامه ریزی ها، فعالیت‌ها و اقدامات ما برگرفته و نشات گرفته از مساجد و روحیه مسجد محوری باشد و بر آن تاکید کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، انوری در مراسم اختتامیه سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال اظهار داشت: امروزه جهاد در راه اسلام بیشتر در بحث رسانه و فضای مجازی مطرح است.

وی با بیان اینکه در زمینه تولید محتوا مشکل داریم، افزود: محتوا را در نقاط دیگر برای ما تولید می کنند و به خورد جوانان و نوجوانان ما می دهند.

 انوری تصریح کرد: در اسلام  یک رسانه داریم که نقش رسانه در قدیم پر رنگ تر بود، اما امروز نقش آن کم رنگ است.

وی با بیان اینکه بزرگترین رسانه ما مساجد است، عنوان کرد: مساجد را فراموش نکنیم بلکه در تولید محتوا سعی کنیم برنامه ریزی ها، فعالیت‌ها و اقدامات ما برگرفته و نشات گرفته از مساجد و روحیه مسجد محوری باشد و بر آن تاکید کنیم.

معاون اجرایی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه مساجد سنگر هستند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر جنگ ایده و افکار مطرح است.

 انوری گفت: پایگاه های مقاومت و اقشار مختلف بسیج را فراموش نکنیم و ایده ها و تولید محتوا در زمینه های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را از طریق مساجد، محلات، خانواده ها، مدارس و دانشگاه ها بروز دهیم.

وی با بیان اینکه برگزاری مراسماتی چون رویداد تولید محتوای دیجیتال  لازم است اما کافی نیست، افزود: باید این مراحل را بومی کنیم و در مرحله نخست هر شهرستان در بحث رویداد تولید محتوای دیجیتال باید یک نماینده داشته باشد تا در جریان کارها قرار گیرند.

 انوری مرحله بعدی را مرحله  پشتیبانی دانست و بیان کرد: در حال حاضر ۲۲ قشر در سازمان بسیج داریم که باید پشتیبانی کننده شما عزیزان باشند.

وی با تاکید بر ضرورت عضویت شرکت کنندگان در کارگروه های مختلف افزود: باید با اقشار بسیج تعامل داشته باشید و ایده های آنها را به برنامه تبدیل کنید و از این برنامه ها استفاده کنید.

معاون اجرایی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این سنگر و جبهه  گرد هم جمع شده ایم که همدیگر را بسازیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه