اخبار داغ

فرمانده سپاه لرستان:

امروز در بحث جنگ نرم، تسلط بر ذهن‌ها مطرح است/تاثیر موثر تولید محتوای دیجیتال در ترویج فرهنگ زندگی

امروز در بحث جنگ نرم، تسلط بر ذهن‌ها مطرح است/تاثیر موثر تولید محتوای دیجیتال در ترویج فرهنگ زندگی
سردار کشکولی با بیان اینکه تولید محتوای دیجیتال در ترویج فرهنگ زندگی موثر است، گفت: امروز دشمن تلاش دارد تا از طریق فضای مجازی سلطه خود را با فرهنگ در این فضا اعمال کند و بخشی را با انیمیشن به اجرا درآورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سردار مرتضی کشکولی عصر امروز در آیین اختتامیه سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در لرستان، اظهار داشت: تجربه بیش از ۴۰ ساله پیروزی انقلاب اسلامی ایران نشان می دهد در هر عرصه ای که نوجوان و جوانان وارد شدند، شاهکار و افتخار ایجاد شد، جنگ هشت ساله سخت بود ولی در جنگ از همه سنین بودند و بیشترین اثر را جوانان داشتند که سرشار از ذوق، استعداد و نبوغ بودند و به کیفیت کار اضافه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی با اشاره به رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، افزود: امروز کسانی آمده اند که مشخص است استعداد و هوش بالایی دارند و این کار نیز یک جذبه ای دارد که سبب شده تا نونهالان، نوجوانان و جوانان جذب شوند که با ساماندهی فضای مجازی طرح های خوبی در آینده خواهیم داشت.

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد: در کشور ما ۴۵ میلیون نفر تلفن همراه دارند و ۵۷ میلیون نفر از جمعیت ایران دسترسی به اینترنت دارند و گویای این است که فضای مجازی جزئی از زندگی ماست و این واقعیتی از دنیاست که همه سنین هم درگیر کرده است و با کرونا دانش آموزان هم از این شبکه ها برای ادامه تحصیل بهره می برند.

,

سردار کشکولی عنوان کرد: چاره ای نیست که این واقعیت را بپیذیرم، سواد رسانه ای را بالاببریم و توانمندسازی لازم صورت گیرد و با مدیریت از این فضا بهره ببریم.

,

وی بیان کرد: در گذشته انیمیشن و پویانمایی شاید فقط جنبه سرگرمی داشت اما امروز در معادله با استکبار یک پیام رسان است و بسیاری از موارد سبک زندگی، نگرش ها و… در قالب اینچنین برنامه هایی ارائه می شود.

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بیان کرد: امروز دشمن تلاش دارد تا از طریق فضای مجازی سلطه خود را با فرهنگ در این فضا اعمال کند و بخشی را با انیمیشن به اجرا درآورد.

,

سردار کشکولی گفت: فضای مجازی در راستای تسریع روند برخی امورات مانند انجام کارهایی بدون حضور فیزیکی، ایجاد کسب و کار، اشتغالزایی جنبه مفیدی دارد و از زمان می توان فرصت بیشتری بهره برداری کرد و امروز حساسیت فضای مجازی ناگزیر است که باید به این سمت حرکت کرد و هم در ایجاد و ایجاب و هم سلبی و پدافندی حرفه ای شویم.

,

وی با بیان اینکه فضای مجازی جنگ بر سر تسلط ذهن هاست، افزود: در فضای واقعی ارتش و سپاه و ارگان های امنیتی، امنیت نظام را حفظ می کنند ولی در فضای مجازی با صیانت از ذهن مردم می توان این را حفظ کنیم چرا که امروز جنگ بر سر تسلط ذهن هاست و دشمن سعی دارد با بزرگنمایی اخبار منفی، ذهنیت مردم را به گروگان بگیرد و خدشه دار کردن افکار را هدف قرار می دهند.

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان خاطرنشان کرد: گاهی نقاط قوت یک ملت را با تحریف نشان می دهند اما باید توجه داشت، کاری که حضرت زینب کبری(س) انجام داد تبیین نهضت عاشورا بود که سبب شد امروز بعد از قرنها همانگونه که این قیام برپا شد تصور کنیم و می فهمیم و هم خونخواه آنها هستیم چرا که این بانو اجازه نداد تحریف حقیقت صورت گیرد و امروز بخشی از کارهایی که در این طرح ها می تواند ذهنیت ملت را محافظت کند اجرایی شده است.

,

وی بیان کرد: فضای مجازی فضای ذهن، درک و شناخت است و سپاه تاکنون سه مرحله این رویداد را اجرا کرده و شما جوانان سرمایه های خط مقدم هستید که استعداد خود را نشان می دهید و در پی همین فرآیند آینده خوبی دارید.

,

سردار کشکولی عنوان کرد: رهبری فرمودند فضای مجازی به اندازه انقلاب مهم است و اگر رهبر نبودم پیگیر فضای مجازی می شدم که نشان دهنده اهمیت این فضای مجازی است، روشنگری بصریت افزایی، تقویت ذهن، فکر و اندیشه در اینجا انجام می شود که حضور شما در عرصه های مختلف فضای مجازی سبب افتخار است که بیشتر انیمیشن ها به سمت ایثار و شهادت برود تا گنجینه ای در این حوزه باشد.

,

وی اظهار داشت: با تولید محتوای دیجیتال می توان در ترویج فرهنگ زندگی اثرگذار بود و با اقدامات لازم، ضعف های فرهنگی را برطرف کرد و امیدواریم این جهت را با تخصص و تعهد طی کنید تا به عنوان سربازان انقلاب در این مسیر موفق شوید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه