اخبار داغ

اختتامیه مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج تهران بزرگ(3)؛

مهرکش: تهران میزبان بزرگترین رویداد دیجیتالی بسیج بود

مهرکش: تهران میزبان بزرگترین رویداد دیجیتالی بسیج بود
مسئول سازمان فضای مجازی سپاه محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ گفت:شهر تهران یکی از بزرگترین برگزار کنندگان این دوره از رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در سراسر کشور بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تهران پرس، بهزاد مهرکش مسئول سازمان فضای مجازی سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در اختتامیه مرحله استانی سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج تهران بزرگ گفت: تولید محتوای دیجیتالی توسط نیروهای بسیجی و انقلابی در رشته‌های بازی‌های ویژه تلفن‌های همراه، اپلیکیشن‌های اندرویدی، پویانمایی شامل (موشن گرافیک، کمیک موشن، کات اوت دو بعدی، استاپ موشن) جزو رشته های این رویداد بزرگ محسوب می شد که علاوه بر اهدای جوایز نقدی به تیم‌های برتر، برگزیدگان مرحله استانی به مرحله کشوری این رویداد راه خواهند یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
مهرکش تاکید کرد: فرمانده سپاه محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ،  حمایت و توجه ویژه‌ای به حوزه فضای مجازی و دیجیتال دارند و با تدابیر سردار حسن حسن زاده، علاوه بر نفرات برگزیده در این رویداد، همه شرکت کنندگان با اهدای جوایزی تجلیل خواهند شد.
,
 
,
مسئول سازمان فضای مجازی سپاه محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ با بیان اینکه در یک رقابت ۴۸ ساعته و فشرده، بیش از ۲۰۰ نفر از نخبگان شهر تهران در حوزه دیجیتال و فضای مجازی به رقابت با یکدیگر پرداختند، افزود: بیش از ۲۰۰ نفر در این دوره از رویداد سراسری تولید محتوا دیجیتال بسیج در شهر تهران حضور بهم رساندند و برگزیدگان این دوره، به مرحله کشوری راه خواهند یافت.
,
 
,
وی ادامه داد: با اعلام سازمان فضای مجازی بسیج، شهر تهران یکی از بزرگترین برگزار کنندگان این دوره از رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در سراسر کشور از نظر کمی و کیفی است و بحمدالله در این دوره توانستیم استعداد زیادی از نخبگان تهرانی در حوزه فضای مجازی و دیجیتال کشف کنیم.
,
 
,
انتهای پیام؛
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه