اخبار داغ

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان:

۳ تیم ارزیاب از لرستان به منطقه زلزله‌زده اندیکا اعزام شد

۳ تیم ارزیاب از لرستان به منطقه زلزله‌زده اندیکا اعزام شد
رضایی گفت: ۳ تیم ارزیاب واحدهای آسیب‌دیده، به منطقه زلزله‌زده اندیکا اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: استان لرستان به عنوان یکی از استان های معین برای کمک به بازسازی منطقه زلزله زده اندیکا انتخاب شده که از همان روز اول همه تلاش ها و برنامه ریزی ها برای تسریع، در دستور کار قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: در همین راستا سه تیم ارزیاب برای برآورد میزان خسارت وارده به واحدهای مسکونی به محل اعزام شده اند البته در کنار آن نیز تعدادی ماشین آلات برای آوار برداری از واحدها به اندیکا فرستاده شده است.

,

مدیرکل بنیاد مسکن استان لرستان تصریح کرد: با توجه به سرد شدن هوا همه توان و تلاش برای پیشبرد برنامه بنیاد مسکن در اندیکا و کاهش رنج و سختی مردم این منطقه به کار گرفته شده تا بازسازی واحدهای خسارت دیده به عنوان یک اولویت مهم و فوری هرچه سریعتر انجام شود.

,

رضایی عنوان کرد: تیم های اعزامی از استان لرستان برای ارزیابی مناطق آسیب دیده از زلزله در حوزه شهری و روستایی اندیکا اعزام شده اند که در گام بعدی نیز اقدامات برنامه ریزی شده به سرعت انجام می شود.

,

وی با اشاره به اینکه در منطقه زلزله زده کرمانشاه نیز لرستان به عنوان استان معین حضور داشت، گفت: چند سال گذشته در پی وقوع زلزله در این استان، لرستان در بازسازی واحدهای خسارت دیده از زلزله بسیار توانمند و موفق عمل کرد.

,

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان گفت: امیدواریم هر چه سریعتر با تلاش هایی که در حال انجام است، مشکل زلزله زدگان اندیکا برطرف شود و با بازسازی منازل، دوباره ساکنان آنها بتوانند زندگی عادی خود را ادامه دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه