اخبار داغ

عجیب اما واقعی؛

معلمان مناطق محروم آذربایجان‌شرقی، ۱۴ ماه بدون حقوق!/ پول در حساب آموزش‌وپروش استان است

معلمان مناطق محروم آذربایجان‌شرقی، ۱۴ ماه بدون حقوق!/ پول در حساب آموزش‌وپروش استان است
در حالیکه ۱۴ ماه است که حقوق معلمان مناطق محروم استان پرداخت نشده است، خبرنگار روزنامه ایران مدعی است این پول در حساب آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، جمعی از معلمان خرید خدمت شاغل در مناطق محروم آذربایجان شرقی با ارسال نامه‌ای سرگشاده از عدم پرداخت حق و حقوق خود از ۱۴ ماه گذشته تاکنون به رسانه‌ها شکایت برده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

این معلمان با امضای طوماری، از تبعیض و بی عدالتی در حق خود گلایه کرده و از عدم رسیدگی به شکایت خویش از سوی اداره کل آموزش و پرورش شکایت دارند.

,

در این نامه آمده است که معلمان خرید خدمت در شرایط سخت آب و هوایی و با وجود همه گیری کرونا، به دلیل محرومیت و عدم برخورداری روستاهای دور افتاده آذربایجان شرقی مجبور به حضور در کلاس‌های درس بودند با اینحال از مهرماه ۹۹ تاکنون حق و حقوق آنان پرداخت نشده است!

,

چند روز قبل هم خبرنگار روزنامه ایران در توئیتی مدعی شد که حقوق این معلمان به حساب آموزش و پرورش استان واریز شده و این اداره کل استان است که این حقوق را پرداخت نمی‌کند.

,

, ,

گفتنی است؛ پیگیری خبرنگار آناج از پاشایی، مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان بی نتیجه مانده است و هیچ کدام از مسئولین آموزش و پرورش در این خصوص اظهار نظری نکرده‌اند.

,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه