اخبار داغ

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان‌ جنوبی:

۱۰۰درصد جایگاه‌های سوخت خراسان‌ جنوبی به سامانه هوشمند متصل شد

۱۰۰درصد جایگاه‌های سوخت خراسان‌ جنوبی به سامانه هوشمند متصل شد
مردانی گفت: تمام جایگاه‌های سوخت خراسان‌جنوبی به عنوان اولین استان و منطقه ۹ آبان ساعت ۲۲:۳۹ به سامانه هوشمند متصل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از خاورستان، قربانعلی مردانی مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی خراسان‌جنوبی صبح امروز در دیدار با آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی و امام جمعه بیرجند، اظهار کرد: دشمن از صدر اسلام برای اسلام خط و نشان کشیده و شیطنت هایی را به وجود آورده که باید قطعا در مقابل شیطنت های دشمن آنگونه که نیاز است پاسخ دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

وی افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی نیز دشمن شیطنت های بزرگی انجام داده که از جمله آن میتوان به جنگ تحمیلی، ترور شخصیت ها، جنگ نرم، به وجود آوردن داعش و … اشاره کرد.

,

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی خراسان‌جنوبی بیان کرد: از سال ۱۳۹۶ تاکنون که بنده مسئولیت شرکت پخش و فرآورده های نفتی استان را برعهده دارم تاکنون سه نوبت شاهد حملات مختلف دشمن به سیستم سوخت و فرآورده‌های نفتی هستیم.

,

مردانی عنوان کرد: در خرداد ماه سال ۱۳۹۷ دشمن در راستای حمل و نقل مشکلاتی ایجاد کرد و مشکل به وجود آمده در آبان امسال در مورد جایگاه های سوخت عمیق تر از مشکلات سالهای قبل بود.

,

وی اظهار کرد: جنگ سایبری که در سامانه هوشمند سوخت از چهارم آبان به وجود آمد و تمامی جایگاه های سوخت کشور مختل شد به گونه‌ای که هیچ گونه عملیات سوخت گیری انجام نمیشد و بحث سوخت به حمل و نقل و شریان کشور باز میگردد.

,

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی خراسان‌جنوبی با بیان این‌که دشمن میداند از کجا باید وارد شود، اظهار کرد: عمق این حمله بسیار عمیق بود به گونه ای که تاکنون ۱۰۰ درصد اصل مشکل برطرف نشده است اما آنچه وظیفه ما بود به درستی انجام شد.

,

مردانی با بیان اینکه همکاران ما به لحاظ فنی کار بزرگی انجام دادند، گفت: دشمن فکر میکرد کشور ایران نیز مانند انگلیس و امثال آن ما در این مشکل میمانیم و توانایی برطرف کردن را نداریم اما کار جهادی انجام شد و مشکل مرتفع گردید.

,

وی بیان کرد: همان روز اول جلسه مدیریت بحران تشکیل شد و در این جلسه تمام موارد تعریف شد.

,

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی خراسان‌جنوبی گفت: ۱۵ تیم در این راستا تشکیل شده که ۱۰ تیم عملیاتی و ۵ تیم پشتیبانی بود.

,

مردانی عنوان کرد: برای برون رفت از این مشکل دو فاز تعریف شده بود؛ فاز اول فعال شدن جایگاه‌ها به هر قیمتی بود و در همان روز اول تا ساعت ۱۸ تمام جایگاه های پایه و استراتژیک استان را به مرور با نرخ دوم فعال کردیم.

,

وی با بیان این‌که خراسان جنوبی رتبه اول را در شب اول به دست آورد، افزود: در فاز دوم قرار بود بحث سوخت‌گیری به حالت اولیه برگردد و این مسئله با دستور ستاد مرکز کشور قابل انجام بود چراکه سامانه استانی آفلاین بود.

,

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: فاز دوم همان شب ساعت یک بامداد اجرایی شد و اولین جایگاه در خراسان جنوبی به حالت اولیه برگشت.

,

مردانی بیان کرد: تمام جایگاه‌های سوخت خراسان‌جنوبی به عنوان اولین استان و منطقه روز ۹ آبان ساعت ۲۲:۳۹ به سامانه هوشمند متصل شد.

,

وی عنوان کرد: با توجه به این‌که خراسان جنوبی سومین استان پهناور کشور است و این مسئله کار ما را با تاخیر مواجه می‌کرد اما به لطف خدا، برکت خون شهدا و تلاش همکاران مشکل مرتفع شد.

,

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: خراسان جنوبی به لحاظ ساختار عملیاتی در بحث برداشت، تخلیه و بارگیری فرآورده دومین استان کشور است.

,

مردانی به صحبت برخی از همکارانش در مرد این‌که عنوان کردند در سایر استانها، استانداران برای دیدار با دست اندرکاران شرکت پخش و فرآورده های نفتی اقدام کردند، اشاره کرد و گفت: گلایه‌ای از عدم حضور استاندار استان برای دیدار با همکاران نیست چراکه ما بر اساس وظیفه و برای رضای خدا کار انجام دادیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه