اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

توطئه دشمن در آبان امسال نافرجام ماند/ سیلی بزرگ سپاه به آمریکا

توطئه دشمن در آبان امسال نافرجام ماند/ سیلی بزرگ سپاه به آمریکا
آیت الله عبادی گفت: توطئه نافرجام دشمن در آبان امسال توطئه حساب شده ای بود اما نتیجه تا ۱۸۰ درجه تفاوت داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در دیدار با دست اندرکاران شرکت پخش و فرآورده‌های نفتی خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: دشمن به قول خودش همه گزینه‌ها را روی میز دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی افزود: از این جهت از هر روزنه‌ای باید منتظر تجاوز دشمن باشیم. دشمن ریز و درشت کارها را بررسی کرده و با توجه به اتاق‌های فکری که دارد کار می‌کند.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: دشمن می‌خواست در این ۱۳ آبان که اول کار دولت جدید بود نارضایتی از طرف مردم ایجاد کند و این محبوبیت، جوانه‌های امید و اعتباری که دولت جدید پیدا کرده را زیر سوال ببرد.

,

توطئه نافرجام دشمن در آبان ۱۴۰۰

, توطئه نافرجام دشمن در آبان ۱۴۰۰, توطئه نافرجام دشمن در آبان ۱۴۰۰,

آیت الله عبادی عنوان کرد: توطئه نافرجام دشمن در آبان امسال توطئه حساب شده ای بود اما الحق خوب کار کردید؛ به گونه‌ای کار کردید که آنگونه که دشمن تصور می‌کرد نشد نتیجه تا ۱۸۰ درجه تفاوت داشت.

,

وی افزود: دشمن می‌خواست برای ۱۳ آبان آبرو ریزی کند اما نتیجه برعکس شد و برگ زرینی ورق خورد که دشمن را بی اعتبار کرد و مکمل آن در آستانه ۱۳ آبان جریان نفتکشی بود که دزدان دریایی آمریکایی به نفتکش دست بُرد زدند و ببینید چگونه دمق شدند. چند روز از این مسئله می‌گذرد اما رسانه‌های دوست و دشمن در سراسر جهان به آن پرداخته‌اند.

,

سیلی عظیم سپاه به آمریکا

, سیلی عظیم سپاه به آمریکا, سیلی عظیم سپاه به آمریکا,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان این‌که آمریکا می‌خواهد این مسئله را وارونه نشان دهد، تصریح کرد: نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سیلی عظیمی به آمریکا و طرفدارانش زد خیلی جانانه بود.

,

آیت الله عبادی گفت: شما و مابقی مسئولان و مردم عزیز ما عنایت دارید که مداخلات و توطئه‌های دشمن علی‌رغم این‌که ضایعات و نتایج تلخی دارد اما نتایج شیرینی دارد و ما را قوی می‌کند.

,

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی حال حاضر را با دهه ۶۰ از نظر قدرت مقایسته کنید، اظهار کرد: جمهوری اسلامی از نظر قدرت در منطقه حرف اول را می‌زند و از نظر مسائل اقتصادی، سیاسی، نرم افزاری و سایر موراد توسعه پیدا کرده و حرف برای گفتن دارد.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان این‌که خداوند روح سردار دلها شهید سلیمانی را شاد کند، تصریح کرد: توطئه‌هایی که در منطقه انجام می‌شود را ایران و افرادی که امثال شهید سلیمانی هستند مهار می‌کنند.

,

آیت الله عبادی اظهار کرد: قدرت‌های جمهوری اسلامی ایران از دشمنی دشمن پدید آمده است. ان شاءالله به جایی برسیم که در میدان‌های مختلف رقیب را از میدان به در کنیم.

,

سنگ تمام نیروهای شرکت پخش و فرآورده‌های نفتی و حوصله انقلابی مردم

, سنگ تمام نیروهای شرکت پخش و فرآورده‌های نفتی و حوصله انقلابی مردم, سنگ تمام نیروهای شرکت پخش و فرآورده‌های نفتی و حوصله انقلابی مردم,

وی ضمن تشکر و خداقوت از عوامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان جنوبی، افزود: همکاران شما سنگ تمام گذاشته و مردم نیز با صبر و حوصله انقلابی همکاری کردند چراکه به دولت خوش بین هستند و می‌دانند این دولت نمی‌خوابد و می‌خواهد مشکلات مردم را حل کند. مردم نیز در این جهت حوصله به خرج داده و دشمن شناسی خود را نشان دادند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه