اخبار داغ

نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون:

رشادت‌های سردار نوعی اقدم به تصویر کشیده می‌شود/ ساخت فیلم "ابوحسین فرزند رحیم"

رشادت‌های سردار نوعی اقدم به تصویر کشیده می‌شود/ ساخت فیلم "ابوحسین فرزند رحیم"
نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون گفت: فیلم سینمایی "ابوحسین فرزند رحیم" روایتی از زندگی سردار رحیم نوعی اقدم ساخته می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمد حسینی در گفتگو با خبرنگار سبلان ما، اظهار داشت: نگارش "ابوحسین فرزند رحیم" فیلمنامه پس از تحقیق و جلسات مکرر با سردار رحیم نوعی اقدم و صرف پنج ماه برای تدوین فیلمانه اثر، تدوین شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی با بیان اینکه این فیلم یک پروژه جنگی است که دفاع مقدس، جنگ اول قره باغ و جبهه مقاوت در سوریه با حضور سردار نوعی اقدم به تصویر می‌کشد، افزود: در این اثر هنری با دست مایه قرار دادن زندگی سردار نوعی اقدم، به گوشه‌ای از تاریخ کشورمان با لنز دوربین نگاه خواهیم کرد.

,

نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون با اشاره به حضور فرزندان خطه آذربایجان در دفاع مقدس، گفت: در این فیلم از شهدای اردبیل همچون شاپور برزگر، شهید غریبانی و مرحمت بالازاده یاد می‌شود.

,

حسینی با بیان اینکه بعد از صحنه‌های دفاع مقدس، نوبت به جنگ اول قره باغ می‌رسد، ابراز داشت: در جنگ اول قره باغ، سردار نوعی اقدم از کشورمان بعنوان یکی از فرماندهان تاثیر حاضر شده و ایفای نقش کرده است.

,

وی افزود: در ادامه به جبهه مقاومت و حضور فرماندهان کشورمان در جنگ مقابل داعش پرداخته می شود که سردار نوعی اقدم نیز در این جنگ بعنوان فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) همراه با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی حضور داشتند.

,

نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون اظهار با بیان اینکه در واقع این فیلم برهه‌ای از تاریخ کشورمان از سال 59 تا 96 را نشان می دهد که آقای نوعی اقدم در تمام مراحل حساس حضور داشتند، گفت: حدود سه ماه برای فیلمبرداری زمان در نظر گرفته شده است که تقریبا 70 درصد آن در داخل ایران و 30 درصد نیز در کشور سوریه انجام می‌شود و امیدواریم با برنامه ریزی مناسب از اوایل بهمن ماه استارت کار را بزنیم و بعد از عید نیز به سوریه رفته و ادامه فیلمبرداری را نیز در آنجا ضبط کنیم.

,

وی در ادامه تصریح کرد: تهیه کنندگی فیلم "ابوحسین فرزند رحیم" بصورت مشترک با آقای اتابک نادری و عوامل هنری و دخیل در این اثر از عوامل حرفه‌ای سینما و تلویزیون خواهند بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه