اخبار داغ

پرویز خالقی سرپرست فرمانداری زنجان شد

پرویز خالقی سرپرست فرمانداری زنجان شد
ششمین جلسه شورای اداری شهرستان زنجان به منظور تودیع و معارفه فرماندار این شهرستان برگزار و ضمن قدردانی از زحمات ۴ ساله رضا عسگری در کسوت فرماندار زنجان، پرویز خالقی به سِمت سرپرست فرمانداری زنجان معارفه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; رضا عسگری، فرماندار سابق زنجان امروز در جلسه شورای اداری شهرستان زنجان اظهار کرد: از ابتدای شروع به فعالیت، بنا بر این بود که هماهنگ‌کننده مناسب و پیگیری‌کننده سیاست‌های کلان دولت در سطح شهرستان باشیم و بتوانیم انجام وظیفه کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به موفقیت دانش‌آموزان زنجانی در کنکور سراسری امسال اظهار داشت: این مهم با تلاش دانش‌آموزان و خانواده آن‌ها به دست آمد اما آموزش و پرورش نیز برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌های لازم برای کسب این موفقیت‌ها داشت که رتبه کنکور استان زنجان در سطح کشور از 26 به زیر 10 رسیده است.

,

عسگری افزود: موفقیت 6 نفر از دانش‌آموزان زنجانی در المپیادهای علمی، نشان‌دهنده این است که به درستی هدفگذاری کرده و دانش‌آموزان نیز به درستی هدایت شده‌اند.

,

فرماندار سابق زنجان با بیان اینکه دستاوردهای خوبی در طول بیش از 40 سال از عمر نظام جمهوری اسلامی شاهد بوده‌ایم، گفت: این مسیر خدمتگزاری ادامه خواهد داشت و انتظار مردم این بوده که صادقانه خدمت کنیم و شاخص‌ها در حوزه‌های مختلف را ارتقا داده و پاسخگوی مناسب به مطالبات باشیم و چاره‌ای غیر از این نیز برای توسعه نداریم که این مسیر با قوت باید ادامه پیدا کند.

,

وی اظهار داشت: تمام این دستاوردها جز با مدیران دارای روحیه جهادی و انقلابی امکان‌پذیر نبود لذا تمام مدیران هر آنچه در توان داشتند را به طبق اخلاص گذاشتند و در 4 سال گذشته، مدیران شهرستان زنجان به صورت شبانه‌روزی پای کار بودند.

,

عسگری با بیان اینکه تمام این دستاوردها و تلاش‌ها در حالی بود که به لحاظ مالی، شرایط سختی داشتیم، اظهار کرد: با تعامل و هماهنگی مدیران دستگاه‌های اجرایی، اعضای شورای تامین شهرستان، دستگاه قضایی و دستگاه‌های نظامی در بخش‌های مختلف توانستیم امور را با اطمینان خاطر پیگیری کنیم.

,

فرماندار سابق زنجان گفت: دستگاه‌های نظامی در مدیریت بیماری کرونا با تمام امکانات و تجهیزات کمک کردند و زمانی که طرح شهید سلیمانی در کشور استارت زده شد، 2 هفته قبل آن جلسات هماهنگی در زنجان برگزار شده بود و برنامه‌ریزی‌ها در زنجان مطابق با همان طرح شهید سلیمانی بود.

,

وی با بیان اینکه همدلی‌ها و هماهنگی‌ها بستری فراهم کرد که کارها را پیش ببریم اظهار داشت: حمایت‌های استانداران گذشته و معاونین گذشته و حال استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و مدیران کل ستادی استانداری و همراهی اصحاب رسانه و رسانه ملی، دست به دست هم دادند که امروز شاهد ابراز لطف و محبت مردم هستیم.

,

پرویز خالقی، سرپرست جدید فرمانداری زنجان نیز در این جلسه گفت: معمولاً مدیران ارشد و استانداران در مرکز استان هستند و خودشان مدیریت می‌کنند اما در شهرستان‌ها مدیران باید ضمن برقراری ارتباط، پاسخگوی مدیران، ائمه جمعه و نمایندگان مجلس باشند که در این رابطه مرکز استان مغفول واقع می‌شود.

,

وی با بیان اینکه مرکز استان به نوعی، تنه درخت استان محسوب می‌شود، اظهار کرد: استدعا دارم این نکته غفلت نکنیم و قوی‌ترین مدیران را در مرکز استان قرار دهیم.

,

خالقی با بیان اینکه تاکیدم بر مدیران شهرستان این است که در ارائه عملکرد به صورت مقایسه‌ای، اداره اول استان باشید، خاطرنشان کرد: مدیران شهرستان‌ها در مرکز استان باید خود را با مدیران مراکز 30 استان کشور به تناسب اعتبار و جمعیت، مقایسه کنند که برش‌های آن به مدیران ارائه خواهد شد.

,

سرپرست فرمانداری زنجان با بیان اینکه گفته می‌شود بنده سختگیر هستم در حالی که اینطور نیست، گفت: بنده این را قبول ندارم که مدیر، منتظر کارتابل باشد و فقط هر آنچه در کارتابل می‌آید را انجام دهد.

,

وی تصریح کرد: بنده اهل حواضی نبوده و به شدت از حاشیه، پرهیز می‌کنم و معتقدم مدیر اجرایی باید حواشی را رها کنند و نهایت تلاش برای خدمتگزاری به مردم داشته باشد.

,

محسن سهندی، فرمانده سپاه ناحیه زنجان نیز در این جلسه گفت: نکات مثبت و قابل توجه بسیاری در طول 4 سال در سطح شهرستان بود که شاید مهمترین مساله و نقطه قابل اتکا در دوران فرمانداری آقای عسگری، اتفاق نظر و همدلی مثال‌زدنی در سطح شورای اداری و شورای تامین شهرستان بود.

,

وی اظهار داشت: علی‌رغم مشکلاتی که در سطح کشور، استان و شهرستان بود اما مسائل مختلف مخصوصاً در مناطق کم‌برخوردار و روستاها و مناطق محروم پیگیری شد.

,

سهندی با اشاره به پیگیری مشکلات مناطق محروم توسط سپاه ناحیه زنجان با کمک بسیج خاطرنشان کرد: با تلاش‌های صورت‌گرفته، نتایج خوبی در کمترین زمان حاصل می‌شد.

,

امیر سرتیپ خلبان واعظی، جانبازان جنگ تحمیلی نیز در این جلسه گفت: از مدیران استدعا دارم که جناحی عمل نکنند چرا که عملکرد آن‌ها را مردم به پای نظام می‌نویسند نه جناح لذا باید طبق منویات رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم.

,

سیدمحمود موسوی، رئیس اتاق اصناف مرکز استان زنجان نیز گفت: با اتمام دولت دوازدهم و استقرار دولت سیزدهم، امیدی در دل مردم استان زنجان ایجاد شد چرا که مردم استان زنجان علاقه خود را در انتخابات سال‌های 1396 و 1400 به آیت‌الله رئیسی نشان داده بودند.

,

وی اظهار داشت: لذا انتظار می‌رود استان زنجان مورد توجه بیشتری قرار گیرد و مشکلاتی مانند زیست‌محیطی و واحدهای سرب و روی حل شود.

,

اصغر نجاری، دبیر اجرایی خانه کارگر استان زنجان نیز گفت: جذب سرمایه‌گذار، یکی از اولویت‌هایی است که نیاز به توجه بیش از گذشته احساس می‌شود.

,

وی افزود: احیای صنایعی که به محاق تعطیلی رفته، توجه به صنعت توریسم و ناهنجاری‌های مترتب بر گرانی و بیکاری نیز اولویت‌های بعدی هستند که امیدواریم در دولت جدید به سمتی حرکت کنیم که مشکلات حل شود و شاهد شکوفایی بیشتر باشیم.

,

نجاری با بیان اینکه خانه کارگر استان زنجان بالغ بر 15 هزار عضو دارد، خاطرنشان کرد: خانه کارگر، یک ظرفیت است و خدمات ارزنده‌ای به جامعه کارگری ارائه می‌دهد که امیدواریم تعامل لازم را در این زمینه داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه