اخبار داغ

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

حماسه آفرینی نیروی دریایی سپاه عزت و اقتدار ملت ایران را به نمایش گذاشت/نیروهای مسلح شعار ماقوی هستیم را تحقق بخشیده اند

حماسه آفرینی نیروی دریایی سپاه عزت و اقتدار ملت ایران را به نمایش گذاشت/نیروهای مسلح شعار ماقوی هستیم را تحقق بخشیده اند
کریمی گفت:روحیه دینی و انقلابی ملت ایران اجازه نمی دهد هیچ قدرتی او را تحقیر کند و لذا تمام قد در برابر زورگویان و مستکبرین خواهند ایستاد که حماسه آفرینی پاسداران نیروی دریایی سپاه نمادی از عزت و اقتدار ملت ایران را به نمایش گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از دیارآفتاب؛ محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی عصر امروز در جمع بسیجیان در اراک با اشاره به عملیات موفقیت‌آمیز و حماسی سپاه پاسداران در دریای عمان که منجر به شکست هیمنه شیطان بزرگ آمریکا شد؛ گفت: در سالروز یوم الله ۱۳ آبان بار دیگر شاهد حماسه آفرینی دلاورمردان سپاه پاسداران در مقابل با استکبار جهانی بودیم و بار دیگر ذلت و افول آمریکا به جهانیان نمایش داده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: فرزندان ملت ایران در نیروهای مسلح در مقابله با هرگونه تهدید هوشیاری کامل دارند و حماسه آفرینی نیروی دریایی سپاه بار دیگر نشان داد نیروهای مسلح در مقابله با هرقدرتی که بخواهد به منافع مردم و کشور ضربه وارد کند مقتدرانه و باشجاعت ایستادگی می کنند.

,

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار کرد: پاسداران شجاع و دلاور نیروی دریایی سپاه تربیت شدگان مکتب حاج قاسم سلیمانی هستند و در این عملیات افتخار آمیز سلیمانی وار شکوه و اقتدار ملت ایران را به جهانیان نشان دادند.

,

وی بیان کرد: امروز کلام امام خمینی(ره) که فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمیتواند کند به وضوح قابل مشاهده است و این مسئله به دلیل وجود اسلام ناب محمدی، نعمت ولایت فقیه و مردمی هوشیار است که باید قدر آنها را بدانیم.

,

کریمی با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی ، روحیه استکبارستیزی به یک روحیه ملی تبدیل شده،گفت: این به برکت مکتب امام خمینی(ره) است که روح خوباوری، روح عزت و هویت اسلامی را به ملت ایران بازگرداند.

,

وی افزود: روحیه دینی و انقلابی ملت ایران اجازه نمی دهد هیچ قدرتی او را تحقیر کند و لذا تمام قد در برابر زورگویان و مستکبرین خواهند ایستاد که حماسه آفرینی پاسداران نیروی دریایی سپاه نمادی از عزت و اقتدار ملت ایران را به نمایش گذاشت.

,

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: به برکت روحیه انقلابی و جهادی حاکم در نیروهای مسلح هوشیاری و آمادگی به هرگونه تهدیدی وجود دارد و خوشبختانه در طی این سال ها شعار ماقوی هستیم را تحقق بخشیده اند.

,

وی اضافه کرد: حماسه آفرینی سپاه پاسداران در عملیات موفقیت آمیز شکست هیمنه شیطان بزرگ در سرقت نفتکش ایرانی در آب های دریای عمان بار دیگر سیلی دیگری بر چهره کریه استکبار جهانی نواخت و آرامش و غرور ملی مردم را تقویت کرد.

,

کریمی تأکید کرد: امروز استکبار جهانی در مقابله با قدرت انقلاب اسلامی به بن بست کامل رسیده و همه راهبردهای منطقه ای آنها با شکست جدی مواجه شده است.

,

وی خاطر نشان کرد: گام دوم انقلاب مقطع حماسه آفرینی ملت ایران در عرصه های مختلف است که باید با روحیه خدا باوری و خودباوری رقم بخورد و ملت ایران با مقاومت ۴۲ ساله بر روی ارزش های اسلامی و تسلیم نشدن در برابر زورگویی های دشمنان موجب افول قدرت آمریکا شده است.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه