اخبار داغ

دبیر شورای عالی امنیت ملی:

سوء قصد به جان نخست‌وزیر عراق فتنه جدیدی است که رد آن را باید در اتاق‌های فکر خارجی جستجو کرد

سوء قصد به جان نخست‌وزیر عراق فتنه جدیدی است که رد آن را باید در اتاق‌های فکر خارجی جستجو کرد
دبیر شورای عالی امنیت ملی نوشت:سوء قصد به جان نخست وزیر عراق فتنه جدیدی است که رد آن را باید در اتاق های فکر خارجی جستجو کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در حساب کاربری خود در واکنش به به حمله پهپادی شب گذشته به اقامتگاه «مصطفی الکاظمی»، نوشت: «سوء قصد به جان نخست وزیر عراق فتنه جدیدی است که رد آن را باید در اتاق های فکر خارجی جستجو کرد که از سال‌ها قبل با ایجاد و پشتیبانی گروه‌های تروریستی و اشغال این کشور، جز ناامنی، ایجاد اختلاف و بی ثباتی ارمغانی برای مردم مظلوم عراق نداشته‌اند.»

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

گفتنی است، بامداد امروز صدای دو انفجار همراه با تیراندازی در منطقه سبز بغداد شنیده شد. به دنبال شنیده شدن صدای انفجار و تیراندازی، آژیر خطر سفارتخانه آمریکا در منطقه سبز بغداد به صدا درآمده است.

,

خبرگزاری فرانسه این حوادث را به نزدیکی منزل «مصطفی الکاظمی» نخست‌وزیر عراق در منطقه سبز مرتبط دانست و اعلام کرد: نزدیکی منزل الکاظمی هدف حمله هوایی قرار گرفته و منابع دیگری نیز عامل این حمله را پهپاد انفجاری و برخی دیگر، موشک کاتیوشا گفته‌اند.

,

گروه رسانه‌ای امنیتی عراق در این ارتباط می‌گوید: «سوء قصد نافرجام علیه نخست وزیر، فرمانده کل نیروهای مسلح، توسط یک پهپاد بمب‌گذاری شده که قصد داشت اقامتگاه وی را در منطقه سبز بغداد هدف قرار دهد، انجام شد ولی او آسیبی ندیده و در سلامت کامل است. نیروهای امنیتی به نوبه خود اقدامات لازم را در رابطه با این تلاش نافرجام انجام می‌دهند.»

,

منابعی نیز از کاخ ریاست‌جمهوری عراق تائید کرده‌اند که پهپادی کوچک به کاخ مصطفی الکاظمی برخورد کرد، اما این حادثه بدون آسیب‌دیدگی بوده است.

,

الکاظمی نیز در نخستین واکنش با انتشار توئیتی نوشت که حالش خوب است و در ادامه از همگان خواست تا آرامش و خویشتنداری را در عراق حفظ کنند.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه