اخبار داغ

مسئول بسیج حقوقدانان استان:

۶۰ زندانی جرائم غیرعمد در لرستان آزاد شدند

۶۰ زندانی جرائم غیرعمد در لرستان آزاد شدند
جعفری گفت: خیران با همراهی مردم و دستگاه‌های دولتی توانستند ۶۰ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد مالی را از زندان‌های استان آزاد کنند و این افراد به آغوش خانواده بازگردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فیروز جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهارداشت: خیران در آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد بسیار همکاری کردند خصوصا در مناسبت های مختلف تعدادی از این زندانیان آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون خیران با همراهی مردم و دستگاه های دولتی توانستند ۶۰ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد مالی را از زندان های استان آزاد کنند و این افراد به آغوش خانواده بازگردند.

,

مسئول بسیج حقوقدانان لرستان تصریح کرد: مبلغ محکومیت این تعداد زندانی بالغ بر سه میلیارد تومان بوده که با مشارکت ستاد دیه، کمک های خیران و مردمی این افراد از بند زندان رهایی یافتند.

,

جعفری بیان کرد: در مجموع خیران برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در استان ۲۰۰ میلیون تومان کمک کردند و بخشی از آن هم از طریق گذشت شاکی انجام شد که در نهایت منجر به آزادی تعدادی زندانیان گردید.

,

وی با اشاره به استقبال خیران از این برنامه، گفت: خوشبختانه هر روز استقبال بیشتری برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد صورت می گیرد و همه خیران و مردم می توانند در این امر خداپسندانه با هر اندازه توان مالی که دارند، مشارکت نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه