اخبار داغ

امام جمعه سرخس:

سپاه ظهور «اشداء علی الکفار» را بارها نشان داده است/ محرومیت‌زدایی سپاه مصداق «رحماء بینهم»

سپاه ظهور «اشداء علی الکفار» را بارها نشان داده است/ محرومیت‌زدایی سپاه مصداق «رحماء بینهم»
حجت‌الاسلام بختیاری گفت: حمله موشکی به عین الاسد و عملیات غرور آمیز اخیر نیروی دریایی سپاه که تحریم‌ها را خنثی کرد و از طرفی محرومیت‌زدایی از مصادیق اشداء علی الکفار و رحماء بینهم سپاه بوده که در این دو مصداق همیشه پیشتاز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری، امام جمعه سرخس صبح امروز در جمع فرماندهی و کارکنان محور عملیاتی شهید برونسی سرخس با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح ما مجاهدان فی سبیل الله هستند، اظهار کرد: در عملیات‌های نظامی رزمندگان اسلام بر روی ثانیه‌ها برنامه‌ریزی می‌کنند، چون اگر زمان را از دست بدهند، گرفتار مصیبت‌ می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

امام جمعه سرخس افزود: مومن در مسیر سعادت و پیشرفتش با ۵ گروه دست و پنجه نرم می‌کند؛ گروه اول مومنانی هستند که به مومن حسادت می‌ورزند که اینجا مومن نباید به آن حسد دچار شود.

,

وی تصریح کرد: دسته دوم که با مومن دشمنی می‌کنند، منافقین و دشمن درجه یک مومن هستند؛ منافقین امروز نفوذی‌هایی هستند که در دستگاه‌های مختلف حضور دارند و تکلیفمان با آن‌ها این است که سر سوزنی مسامحه نداشته باشیم.

,

حجت‌الاسلام بختیاری ادامه داد: یکی از آفت‌هایی که کشور ما را تهدید می‌کند، نفوذی‌ها هستند؛ مصداق منافقین در کشورهای اسلامی که  البته به ظاهر اسلامی هستند، عربستان سعودی است.

,

امام جمعه سرخس عنوان کرد: گروه سوم که با مومن دشمنی دارند، کفار هستند؛ مصداق کفار زمان ما آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند که کافر حربی شمرده می‌شوند؛ تکلیف ما نسبت به کفار اشداء علی الکفار است.

,

وی در ادامه با تاکید بر اینکه سپاه مظهر اشداء علی الکفار و رحماء بینهم است، خاطرنشان کرد: سپاه ظهور اشداء علی الکفار را بارها در برابر کفار نشان داده است؛ حمله به عین الاسد، مصداق بارز اشداء علی الکفار بود، همچنین عملیات غرورآمیز نیروی دریایی سپاه که تحریم‌ها را خنثی کرد؛ اقدامی که بار دیگر حماقت آمریکا را نشان داد و آبروی آن‌ها را برد.

,

حجت‌الاسلام بختیاری تصریح کرد: از طرف دیگر محرومیت‌زدایی سپاه مصداق رحماء بینهم است و سپاه در محرومیت‌زدایی نیز پیشتاز است.

,

امام جمعه سرخس بیان کرد: دسته چهارم که با مومن دشمنی دارد، درون خودمان و همان نفس اماره است؛ مومن همیشه باید سلاحش و لباس رزمش در کنارش آماده باشد؛ جنگ با نفس اماره همان جهاد اکبر است؛ کسی به فلاح می‌رسد که تزکیه نفس داشته باشد.

,

وی در پایان گفت: دسته پنجم که با مومن دشمنی دارند، شیطان و شیاطین هستند؛ با ذکر کثیر می‌توان این شیاطین را دور کرد؛ به حالات شهید سلیمانی اگر نگاه کنیم، مدام ذکر خدا می‌گفت و اگر ترسی در جنگ با دشمن نداشت چون متذکر به ذکر خدا بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه