اخبار داغ

توافق ایران با ICF برای تولید قایق نلو و توسعه قایقرانی آسیا

توافق ایران با ICF برای تولید قایق نلو و توسعه قایقرانی آسیا
با پیشنهاد رئیس فدراسیون قایقرانی در کنگره ICF پروژه تولید قایق استاندارد فدراسیون جهانی در ایران آغاز می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، یکی از دستاوردهای حضور رئیس فدراسیون قایقرانی در کنگره فدراسیون جهانی، جلب موافقت ICF برای تولید قایق استاندارد کانوئینگ در ایران بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ICF,

رئیس فدراسیون قایقرانی در حاشیه کنگره فدراسیون جهانی پس از اعلام اینکه ایران به عنوان محور توسعه قایقرانی در غرب آسیا فعالیت کند، از توان تولیدکنندگان ایرانی برای ساخت قایق صحبت کرد. در این راستا پس از جلب موافقت فدراسیون جهانی و شرکت تولیدکننده قایق نلو، تولید قایق در ایران با همکاری این شرکت و ارسال آن به کشورهای آسیایی و همجوار در دستور کار قرار گرفت.

,

در ازای این اقدام، شرکت نلو نیز ۶۰ قایق و ۶۰ پاروی به روز را به فدراسیون قایقرانی ایران اهدا خواهد کرد.

,

رئیس فدراسیون قایقرانی ایران در این باره گفت: ایران سال‌هاست که قایق تولید می‌کند وتوان تولید قایق استاندارد جهانی هم در کشور وجود دارد. اما مشکل اصلی ما بازار فروش قایق است و باید برای این کار قایق‌های تولید شده را صادر کنیم.

,

علیرضا سهرابیان با اشاره به مذاکراتش با مسئولان فدراسیون جهانی برای تولید قایق در ایران اظهار کرد: این موضوع را با مسئولان ICF و شرکت نلو مطرح کردیم که مورد استقبال آن‌ها واقع شد. در این راستا قرار بر این شد که با همکاری شرکت نلو قایق استاندارد در ایران تولید و به کشورهای آسیایی و همسایه صادر شود و در ازای آن نلو قایق در اختیار فدراسیون ایران قرار دهد.

, ICF,

رئیس فدراسیون قایقرانی همچنین بیان کرد: معتقدم توان تولیدکننده‌های ما بیش از این‌هاست و با همین هدف مذاکرات را برای جلب نظر فدراسیون جهانی و شرکت تولیدکننده قایق انجام دادیم که خوشبختانه با استقبال آن‌ها مواجه شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه