اخبار داغ

مدیرکل فناوری اطلاعات استان مطرح کرد؛

رویداد استارت‌آپی بسیج؛ فرصتی ارزشمند در تشکیل اکو سیستم مجازی کهگیلویه و بویراحمد

رویداد استارت‌آپی بسیج؛ فرصتی ارزشمند در تشکیل اکو سیستم مجازی کهگیلویه و بویراحمد
امیر رضا عابدینی با اشاره به اینکه فضای مجازی شمشیری ۲ لبه است و باید بهره کافی را از مزیت‌های آن برد گفت: رویداد استارت‌آپی تولید و محتوای بسیج فرصتی ارزشمند در تشکیل اکو سیستم فضای مجازی استان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیرکل فناوری اطلاعات استان در گفت‌وگو با صبح زاگرس گفت: تولید محتوا در شبکه های اجتماعی در واقع  کمک به تشکیل اکوسیستم مجازی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی با بیان اینکه بخشی از اموزش و کسب و کارهای ما به فضای مجازی وابسته است تاکید کرد: فضای مجازی شمشیری دولبه است که باید از مزیت های آن بهترین بهره ها را ببریم.

,

عابدینی تصریح کرد: رویداد تولید و محتوای بسیج که در کهگیلویه و بویراحمد به همت سپاه و بسیج برگزار شد به بحث فضای مجازی و آموزش ها کمک می کند.

,

این مسئول افزود: نشان دادن مزیت‌های فضای مجازی را می توان از اهداف استارتاپ‌ها عنوان کرد که به تشکیل اکوسیستم این فضا در استان کمک می کند.

,

مدیرکل فناوری اطلاعات استان تصریح کرد: فضای مجازی در آینده جز لاینفک زندگی‌ها خواهد شد و راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات در مجموعه وزارت ارتباطات نیزاولویت است و باید ارائه اطلاعات سالم معایب شبکه‌های اجتماعی را کاهش دهیم.

,

عابدینی در پایان تصریح کرد: برگزاری رویدادهایی استارتاپی به تولید فرهنگ در این حوزه بویژه فرهنک اشتغال کمک می کند و دستگاه های مختلف باید با ایجاد چنین رویدادهایی این فرهنگ را ایجاد کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه