اخبار داغ

استانداران جدید و قدیم استان مرکزی عنوان کردند:

مخلص الائمه: اصلاح بنیادین نظام اداری استان مرکزی زیربنای تغییر وضع موجود است/ آقازاده: مردم استان با تمام توان با مسئولین همراهی کردند

مخلص الائمه: اصلاح بنیادین نظام اداری استان مرکزی زیربنای تغییر وضع موجود است/ آقازاده: مردم استان با تمام توان با مسئولین همراهی کردند
مخلص الائمه استاندار جدید مرکزی زیربنای اصلاح وضع موجود را یک تغییر و اصلاح بنیادین در نظام اداری استان دانست و سید علی آقازاده استاندار پیشین از همراهی مردم استان با مسئولین به خصوص در مدیریت بیماری کرونا تقدیر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ فرزاد مخلص الائمه استاندار جدید مرکزی صبح امروز در آیین استقبال از وزیر کشور در اراک گفت: مهم‌ترین اولویت استان مرکزی طبیعتاً در حوزه اقتصادی است و در راستای اصلاح وضعیت اقتصادی استان هم برنامه‌هایی تعریف‌شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب, .,

مخلص الائمه تصریح کرد: زیربنای اصلاح وضع موجود یک تغییر و اصلاح بنیادین در نظام اداری استان است.

,

 آقازاده: مردم استان با تمام توان با مسئولین همراهی کردند

,  آقازاده: مردم استان با تمام توان با مسئولین همراهی کردند,  آقازاده: مردم استان با تمام توان با مسئولین همراهی کردند,

سید علی آقازاده استاندار پیشین مرکزی نیز در جمع خبرنگاران ضمن تشکر از مردم استان مرکزی اظهار داشت: در طول ۴۰ سال افتخار خدمتگزاری در نظام جمهوری اسلامی مقطعی که در استان مرکزی حضور داشتم به‌واقع یکی از مقاطع بسیار لذت‌بخش بود از این جهت که مردم همراه مسئولین بودند و در هر زمینه‌ای به‌خصوص بحث بیماری کرونا این مردم بودند که با تمام توان به کمک مسئولین آمدند.

,

آقازاده خاطرنشان کرد: در رابطه با صنایع استان هم بسیار خوشحال هستیم که الآن اکثر مشکلات صنایع بزرگ استان برطرف شده و این یک نویدی است که مدیر ارشد بعدی بتواند با یک فراغ بال بیشتر و برنامه‌ریزی عمیق مسئله رشد و توسعه استان را دنبال کند.

,

به گزارش دیارآفتاب مراسم تکریم و معارفه استانداران جدید و قدیم استان مرکزی صبح امروز با حضور وزیر کشور، نماینده ولی‌فقیه در استان و جمعی از مسئولین برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه