اخبار داغ

مدال طلای جشنواره عکس بوسنی برای عکاس ایرانی

مدال طلای جشنواره عکس بوسنی برای عکاس ایرانی
مدال طلای جشنواره بین‌المللی بانیا لوکا در کشور بوسنی و هرزگوین به عکاس ایرانی رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فیاپ در ایران، در جشنواره بین‌المللی بانیا لوکا که در چهار بخش آزاد رنگی، آزاد تک رنگ، گردشگری و زندگی در کشور بوسنی و هرزگوین برگزار شد عکس «لینچان» از مهدی زابل عباسی موفق به دریافت مدال طلای فیاپ (فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی) شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در جشنواره بین‌المللی بانیا لوکا که زیر نظر فدراسیون جهانی هنر عکاسی (فیاپ) و PSA برگزار شد، آثاری از عکاسان عضو کلوپ عکس فوکوس (نمایندگی فیاپ در ایران) شامل مهدی زابل عباسی، علی سامعی، عرفان آقابابائی و میرعلی پرندک در بخش‌های مختلف جشنواره پذیرفته شدند.

,

فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی (فیاپ) که به عنوان تنها مؤسسه بین‌المللی در زمینه عکاسی از طرف یونسکو به رسمیت شناخته شده است، در سال ۱۹۴۶ پایه‌گذاری شد و از آن سال تاکنون واسطه‌ای برای برقراری ارتباط بین مؤسسات ملی عکاسی در کشورهای مختلف جهان بوده است.

,

این فدراسیون به عنوان عضو اجرایی با مؤسسات ملی عکاسی در سراسر جهان همکاری نزدیک دارد که تعداد آنها به بیش از ۹۰ مؤسسه ملی در ۵ قاره می‌رسد. فیاپ در هر کشور تنها یک دفتر دارد که نماینده رسمی فیاپ در ایران «کلوپ عکس فوکوس» است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه