اخبار داغ

گره کور خیابان امام؛

نارضایتی کسبه از بلاتکلیفی پیاده راه بازار سمنان

نارضایتی کسبه از بلاتکلیفی پیاده راه بازار سمنان
خیابان امام سمنان مدت ها در کش و قوس های بازگشایی یا پیاده محور شدن مانده است و همچنان نارضایتی کسبه در پس اجرای این پروژه وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، پروژه پیاده محور شدن خیابان امام سمنان از فروردین ماه 1400 آغاز و در ابتدا با اعتراض کسبه این خیابان مواجه شد که بر اساس تفاهم میان شهرداری و بازاریان می بایست این خیابان پس از اتمام عملیات عمرانی بازگشایی می شد اما پس از اتمام پروژه این خیابان بدون فراهم شدن زیرساخت های مهم ترافیکی، اجتماعی و... بسته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

بسته شدن خیابان امام با نارضایتی شدید بازاریان مواجه شد و پس از کشمکش های فراوان میان مسئولین و کسبه این خیابان برای رفع ایرادات فنی و بررسی بیشتر برای مدتی بازگشایی شد اما پس از یک ماه بازگشایی این خیابان و رضایت کسبه، بر اساس تصمیم شورای ترافیک شهرستان در روز دوشنبه 17 آبان ماه 1400 این خیابان به مدت 4 ماه بسته شد تا شهرداری زیرساخت های لازم را فراهم کند.

,

خبر بسته شدن خیابان امام به نقل از بیدختی، عضو شورای شهر توسط یکی از رسانه های محلی سمنان منتشر شد که نارضایتی کسبه را به همراه داشت که این موضوع باعث شد تا طالب بیدختی، عضو شورای شهر در جمع بازاریان حضور پیدا کند.

,

عباسعلی طالب بیدختی با حضور در میان کسبه ناراضی از بسته شدن خیابان امام، درباره مصوبه شورای ترافیک توضیح داد و گفت: شخص بنده هیچ مسئولیتی در بستن یا بازگشایی خیابان امام ندارم تصمیم بسته شدن خیابان امام توسط شورای ترافیک شهرستان گرفته و توسط من به شورای شهر گزارش شد که متاسفانه با شیطنت یکی از رسانه ها این دستور به نقل از اینجانب بین شده است.

,

طالب بیدختی با اشاره با بیان اینکه برای شنیدن حرف های مردم در جمع شما حضور دارم خاطر نشان کرد: همانگونه که بعنوان عضوی از شورای ترافیک شهرستان گزارش مصوبه جلسه مربوط به بسته شدن خیابان امام را به شورای شهر ارائه کردم، بعنوان نماینده مردم گزارش اعتراض و درخواست کسبه مبنی بر باز ماندن دائمی خیابان امام را به فرمانداری ارائه خواهم کرد و پیگیر مطالبات مردم خواهم بود.

,

به گزارش خبرنگار مرآت، بازاریان و کسبه خیابان امام با حضور در وروردی خیابان در گفت و گو با عضو شورای شهر در مهلتی یک روزه به مسئولین خواستار بازگشایی دائمی خیابان امام، خروجی های خیابان و تمام پارکینگ های آن شدند.

, مرآت,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه