اخبار داغ

عضو شورای شهر بجنورد تاکید کرد؛

علل تغییر مدیرعامل آتش‌نشانی بجنورد شفاف‌سازی و اطلاع رسانی شود

علل تغییر مدیرعامل آتش‌نشانی بجنورد شفاف‌سازی و اطلاع رسانی شود
سیدمحسن موسوی خواستار پیگیری و بررسی علل تغییر مدیرعامل آتش نشانی بجنورد توسط سرپرست وقت شهرداری بجنورد است، گفت: این موضوع باید شفاف سازی و اطلاع رسانی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، سیدمحسن موسوی، عضو شورای شهر بجنورد، امروز در جلسه رسمی شورای شهر بجنورد در نطق پیش از دستور این شورا اظهار کرد: وزارت کشور به تمام شهرداری های کشور ابلاغ کرده بود که تا قبل از صدور ابلاغ رسمی حکم شهرداران از انجام هرگونه تغییری مگر در شرایطی که موضوعات قضایی و یا انتظامی وجود داشته باشد، باید پرهیز کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

موسوی گفت: در 29 شهریور ماه نیز دوباره بخشنامه ای به شهرداری ها ابلاغ شد مبنی بر اینکه انجام هر گونه تغییرات مدیریت در بدنه شهرداری ها ممنوع است.

,

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه بر خلاف این ابلاغیه، تغییر مدیریت برای سازمان آتش نشانی شهرداری بجنورد توسط سرپرست وقت شهرداری بجنورد انجام گرفته است، در 10 آبان ماه جاری شماری از اعضای شورای شهر بجنورد طرحی در زمینه انجام بررسی و پیگیری این اقدام و ارزیابی علل آن را تنظیم کردند که شهرداری بجنورد به آن پاسخ دهد.

,

این عضو شورای شهر بجنورد گفت: اعضایی که این طرح را تنظیم و امضا کردند، درخواست داشته اند که علل این مسئله به طور شفاف پاسخ داده شود.

,

وی بیان کرد: تاکنون هنوز به این موضوع پاسخی داده نشده و علل آن در ابهام است. این مسئله باید شفاف‌سازی شود.

,

این عضو شورای شهر بجنورد در ادامه با تاکید بر این نکته که اعضای شورای شهر بجنورد نسبت به آینده آتش نشانی بجنورد نگران هستند، خواستار شد: کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر بجنورد نسبت به شفاف سازی این اقدام سرپرست پیشین شهرداری بجنورد ورود جدی داشته باشد.

,

موسوی افزود: درصورتیکه از شفاف سازی این موضوع غفلت بشود، پیامدهای آن متوجه شورای شهر بجنورد خواهد بود.

,

در این جلسه، جمشید عین بیگی، رییس شورای شهر بجنورد نیز در این باره اظهار کرد: نامه شورای شهر بجنورد برای بررسی و پیگیری این موضوع به شهرداری بجنورد ارسال شده است.

,

عین بیگی گفت: پاسخی که به شورای شهر ارسال شود، اطلاع رسانی خواهد شد.

,

وی گفت: شورای شهر وظیفه نظارت بر عملکرد شهرداری را دارد و درصورتیکه تخلفی صورت گرفته و یا صورت بگیرد، به طور قطع شهرداری باید به شورای شهر و مردم پاسخگو باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه