اخبار داغ

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل;

آمادگی شورای ائتلاف برای همکاری با استانداری اردبیل/دخالتی در انتصابات نداریم

آمادگی شورای ائتلاف برای همکاری با استانداری اردبیل/دخالتی در انتصابات نداریم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میرفخرالدین زاهد در گفتگو با خبرنگار سبلان ما، با اشاره به دیدار اخیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی اردبیل با استاندار و ارائه گزارشی کلی از مجموعه فعالیت شورا، اظهار داشت: در شورای ائتلاف استان بیش از 15 هزار نفر سازماندهی شده که پانزده هزار در مجموع عمومی عضویت دارند و از این تعداد، 2 هزار و هشتصد نفر عضو مجمع منتخب و 310 نفر نهایی نیز اعضای اصلی دارای مسئولیت در شورای استان هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی با بیان در مجمع شورای ائتلاف استان 25 حزب سیاسی شناسنامه دار، تحت عنوان شورای هماهنگی احزاب قرار گرفته است، افزود: در شش شاخه کمیته‎‌های تخصصی، 22 شاخه کانون‌های تخصصی، آمادگی همکاری در موضوعات مختلف ، با مجموعه مدیریت استانی است.

,

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل با تاکید بر اینکه شورای ائتلاف صرفا کارکرد انتخاباتی ندارد، گفت: جهت رد این ادعا و مباحث، شورای ائتلاف در سطح کشور با 350 هزار نفر نیروی سازماندهی شده، ماموریت افزایش این نفرات تا 3 میلیون نفر را دارد که این نشان از فعالیت مستمر و ادامه دار مجموعه است.

,

زاهد با اشاره به اینکه پس از طرح مباحث توسط چهره‌های مختلف در این جلسه، استاندار اردبیل خواستار استمرار تخصصی‌تر این جلسات شد و گفت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل بعنوان چشم بصیر و ناظر در دستگاه‌های اجرایی نقش ایفا کند.

,

وی در ادامه با بیان اینکه شورای ائتلاف هیچ وقت در صدد سهم خواهی نبوده و نیست، تصریح کرد: در عین حال در صورتی که استاندار اردبیل خواستار نظر مشورتی برای مناصب مدیریتی باشد، شورای ائتلاف بر اساس بانک اطلاعاتی و منابع انسانی موجود، آمادگی هرگونه همکاری در این خصوص را دارد.

,

 

,

انتهای پیام/آ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه