اخبار داغ

با حضور معاون علمی رئیس جمهور؛

ششمین کارخانه نوآوری کشور در گرگان افتتاح می‌شود/ تشریح برنامه‌های سفر ستاری به گلستان

ششمین کارخانه نوآوری کشور در گرگان افتتاح می‌شود/ تشریح برنامه‌های سفر ستاری به گلستان
غفاری گفت: ششمین کارخانه نوآوری در سطح کشور با حضور ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از گلستان ما؛ مهدی غفاری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: فردا معاون علمی و فناوری استان گلستان سفر یک روزه به استان گلستان خواهد داشت و با حضور معاون رئیس جمهور چند پروژه در گرگان انجام می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

رئیس پارک علم و فناوری استان گلستان ادامه داد: کارخانه نوآوری گرگان ششمین کارخانه نوآوری در سطح کشور است و کارخانه نوآوری از مزایایی زیادی برخوردار است و زیست بوم فعالیت های نوآوری به شمار می رود.

,

غفاری تاکید کرد: افتتاح خانه خلاق و نوآوری تقوی یا گرگان در بافت تاریخی با حضور معاون علمی و فناوری به بهره برداری می رسد و از مرکز نوآوری سلامت و فرهنگ دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان در  ابتدای جاده شصت کلاه از دیگر برنامه های ما به شمار می رود.

,

وی بابیان اینکه تمامی این پروژه با حمایت معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری انجام شده، خاطرنشان کرد: مساحت کارخانه نوآوری گرگان در فضای  هشت هزار متر در نظر گرفته شده که پنج هزار متر  مربع در فاز نخست به بهره برداری رسیده است.

,

این مقام مسئول تاکید کرد: خانه خلاق و مرکز نوآوری و سلامت و فرهنگ دانشگاه علوم پزشکی گلستان نیز در چنین مساحتی با حضور معاون علمی و فناوری به بهره برداری خواهد رسید.

,

غفاری متذکر شد: کارخانه نوآوری گرگان مجموعه ای است که از عوامل مختلف و لازم برای استارتاپ لازم در نظر گرفته شده و استارت‌آپ‌های، صندوق پژوهش و نوآوری و دفتر تجاری سازی در آنجا مستقر است و دفتر حقوقی و شتاب دهنده ملی و استانی مانند علی بابا، بهبان شیمی و اینومکث با نمایندگی سازمان مدیریت صنعتی مستقر هستند.

,

 

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه