اخبار داغ

آیت الله حسینی بوشهری:

آقای وحیدی؛ از قم پشتیبانی کنید/مردم قم از استاندار جدید کار فرهنگی می‌خواهند

آقای وحیدی؛ از قم پشتیبانی کنید/مردم قم از استاندار جدید کار فرهنگی می‌خواهند
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه آقای وحیدی از قم پشتیبانی کنید، پشتیبانی از قم پشتیبانی از آقای شاهچراغی نیست پشتیبانی از مردم قم است، گفت: مردم قم از استاندار جدید کار فرهنگی می‌خواهند تا الگو باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری امروز در آیین تکریم و معارفه استانداران سابق و جدید قم که در سالن کرامت استانداری برگزار شد اظهار داشت: دشمنان در انجام کارها مانع تراشی می‌کنند اما با همکاری مسئولان و خانواده شهدا رزمندگان اسلام و اصحاب فرهنگ این موانع برداشته می‌شود تا این نظام به عنوان امانت به حضرت ولی عصر ارواحنا فدا تحویل داده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا,

وی افزود: طبق سیره امام علی علیه السلام نباید دنبال قدرت طلبی و مال افروزی باشیم اما طبق سیره ایشان باید ریل گذاری درستی در دین داشته باشیم و در زمینه سیاسی؛ امنیت؛ اقتصاد و اجتماع اصلاح داشته باشیم.

,

امام جمعه قم تصریح کرد: باید مظلومان و محرومان در جامعه تحت حکومت علی امنیت داشته باشند و تنها تلاش مسئولان برای خدمت رسانی و اصلاح امور باشد.

,

وی بیان داشت:  ابتکار استاندار سابق قم در سه شنبه های اقتصادی یک اقدام مطلوب و ارزشمند بود و استاندار جدید این مسیر را ادامه داده و موانع را برطرف کنند.

,

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره تحریم و فشار دشمنان افزود: فشار اقتصادی نباید بر اقشار محروم فشار بیاورد باید با ظرفیت‌های کشور این فشارها را کاهش دهیم.

,

وی افزود: دولتی که اقتدار مالی و اقتصادی نداشته باشد شاید بتواند برخی مسائل را تدبیر کند ولی پروژه های آن روی زمین خواهد ماند. این که دشمنان امروز در پی تحریم ایران هستند این است که اجازه ندهند طرح های عمرانی، اقتصادی و غیره عملیاتی شود.

,

آیت الله حسینی بوشهری گفت: قم خواستگاه انقلاب اسلامی ایران است و این مساله باید استمرار پیدا کند و این شهر به عنوان الگویی برای شهرها و کشورهای دیگر در بعد معنوی، عمرانی، سیاسی، اقتصادی و غیره باشد و دانشجویانی که از ۱۲۰ کشور در این شهر مشغول تحصیل هستند مدیریت و پیشرفت کشورهای خود را از این شهر الگوبرداری کنند.

,

وی عنوان کرد: با انقلاب اسلامی بار سنگینی بر دوش کارگزاران و مسوولان گذاشته شده است چرا که ما می خواهیم جامعه ای را بنا کنیم که برای تمام جهانیان الگو و الهام بخش باشد.

,

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ما تا رسیدن به قله های مطلوب فاصله داریم اما در مسیری حرکت می کنیم که با وجود موانع و فراز و نشیب ها به آن قله نزدیک شویم و در این راه همه این موانع را یکی پس از دیگری از پیش رو برمی داریم. ما به امید روزی نشستیم که این پرچم را به دست صاحب اصلی انقلاب برسانیم.وی خطاب به سردار شاهچراغی بیان کرد: شما قم و دستگاه‌های اجرایی و ظرفیت‌ها و چالش‌های قم را می‌شناسید قم مادر انقلاب است در این استان سفیران از ۱۲۲ کشور تحصیل می‌کنند پس باید هرچه این شهر توسعه و در کشور خوش بدرخشد این سفیران دیدگاه و درک خوبی از این شهر به کشورهای خود منتقل خواهند کرد.

,

این استاد سطوح عالی حوزه تاکید کرد: مانع اصلی راه تولید که اهرم مهم توسعه اقتصاد است دشمن است پس در مقابل این مانع دشمن دولت باید قوی باشد.

,

وی  عنوان کرد: مردم از استاندار جدید کار فرهنگی می‌خواهند و در کنار جهاد فرهنگی برای قم مبلمان شهری زیرساخت‌های این شهر کریمه را نیز ارتقا دهید تا الگویی برای دنیا باشد.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه