اخبار داغ

سرپرست شهرداری خوی خبر داد؛

مشارکت ۲۹ استان در جشنواره ملی شمس و مولانا

مشارکت ۲۹ استان در جشنواره ملی شمس و مولانا
نصرالله پور گفت: ۲۳۶ اثر موسیقی سنتی ایرانی از ۲۹ استان کشور به دبیرخانه جشنواره رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حسن نصرالله پور در نشست خبری که به مناسبت چهارمین جشنواره ملی شمس و مولانا برگزار شد، گفت: ۲۳۶ اثر موسیقی سنتی ایرانی از ۲۹ استان به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی افزود: ۵۶ اثر از ۲۳۶ اثر ارسال شده به مرحله داوری رسیدند که در مرحله پایانی ۱۴ گروه منتخب داوران از ۹ استان ( تهران، فارس، اصفهان، لرستان، خراسان رضوی، همدان، سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی و آذربایجان‌غربی ) در چهارمین جشنواره ملی شمس و مولانا اجرای برنامه خواهند پرداخت.

,

نصراله پور اضافه کرد: این همایش به مدت ۳ روز از ۱۸ آبان‌ماه تا ۲۰ آبان با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در سالن ارشاد اسلامی خوی برگزار می‌شود. که هر روز ۳ استان برنامه های خود را ارائه خواهند کرد.

,

سرپرست شهرداری خوی در زمینه تکمیل پروژه آرامگاه شمس تبریزی گفت: پروژه آرامگاه شمس تبریزی در مدت ۳۶ ماه توسط شهرداری خوی تکمیل میشود که این پروژه فاخر محور توسعه گردشگری خوی خواهد شد

,

گفتنی است استادان برجسته موسیقی ایران استاد عبدالحسن مختاباد، ملیحه سعیدی و پویا سرایی داوری آثار این دوره از جشنواره را برعهده داشتند .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه