اخبار داغ

جانشین فرمانده ناجا خبر داد؛

کشف ۱۷۰ تن مواد مخدر و دستگیری ۱۳۰ قاچاقچی در سیستان طی ۷ ماه گذشته/ ۶۰ درصد جرائم خشن ریشه در مصرف موادمخدر دارد

کشف ۱۷۰ تن مواد مخدر و دستگیری ۱۳۰ قاچاقچی در سیستان طی ۷ ماه گذشته/ ۶۰ درصد جرائم خشن ریشه در مصرف موادمخدر دارد
جانشین فرمانده ناجا از کشف بیش از ۱۷۰تن انواع مواد افیونی و دستگیری ۱۳۰ قاچاقچی عمده مواد مخدر در ۷ماهه امسال توسط دستگاه‌های مقابله‌ای در سیستان و بلوچستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار قاسم رضایی در حاشیه سفر به سیستان و بلوچستان و بازدید از نمایشگاه کشفیات پلیس استان در حوزه مبارزه با سرشبکه‌ها و باندهای قاچاق مواد مخدر، اظهار داشت: خوشبختانه نیروی انتظامی با اقدامات مؤثر مرزداران در مرز و یگان‌های انتظامی در عمق کشور و استان با وجود تمام مشکلات و سختی‌های زیاد در مقابله با قاچاق مواد مخدر به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
جانشین فرمانده نیروی انتظامی افزود: طی 7 ماه امسال بیش از 170 تن انواع مواد افیونی سنتی و صنعتی در استان سیستان و بلوچستان توسط دستگاه‌های مقابله‌ای در حوزه ورود و برخورد با قاچاق مواد مخدر کشف شد و 130 نفر از قاچاقچیان عمده شناسایی و دستگیر و 3000 معتاد متجاهر جمع‌آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد و درمان هدایت شدند.
,
 
,
وی با بیان اینکه تکاوران انتظامی استان سیستان و بلوچستان با عملیات‌های گسترده و شبانه طی 72 ساعت گذشته بیش از 4 تن و 600 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف کرده‌اند، افزود: 7 قاچاقچی عمده دستگیر، 8 قبضه سلاح جنگی و مقادیری زیاد مهمات جنگی، بی‌سیم دستی و چندین دستگاه خودرو که بعضاً موتورهای آنان تقویت شده‌اند و جرم محسوب می‌شود، کشف و ضبط شد.
,
 
,
سردار رضایی با اشاره به اینکه در طول مدت درمان معتادان متجاهر باید هدفمندتر و مطلوب‌تر عمل کرد، ابراز کرد: انتظار معتادان هم این است که برای درمان بیش از این در کمپ‌های ترک اعتیاد نگهداری و درمان شوند که باید به این مهم توجه شود.
,
 
,
جانشین فرمانده ناجا با تأکید بر اینکه مواد مخدر و اعتیاد خود منجر به بروز جرائم خشن به‌ویژه سرقت‌های خرد می‌شود، خاطرنشان کرد: در بررسی سرقت‌های صورت‌گرفته مشخص شد که بیش از 60 درصد این جرائم ریشه در مواد مخدر دارد.
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
وی با تصریح به اینکه در ارتباط با مقابله جدی و جهانی با قاچاق مواد مخدر از کشورهای همجوار انتظار می‌رود بیش از این به معضل جهانی مواد مخدر بپردازند، گفت: در نشست‌های دو و چندجانبه نیز از مسئولان دیپلماسی انتظار است به این موضوع بیشتر تأکید شود.
,
 
,
سردار رضایی به موضوع استفاده از ظرفیت خیّرین سلامت برای کمپ‌ها و درمان معتادان اشاره و اضافه کرد: مجلس و نمایندگان استان بیش از پیش به موضوع مواد مخدر، نگاه مقابله‌ای و پیشگیرانه، اشتغال جوانان برای ایجاد سلامت و آرامش ورود پیدا کنند که امیدواریم با این دولت، مجلس و دستگاه قضائی انقلابی در گام دوم انقلاب روز به روز بر پیشرفت و توسعه کشور بیفزاییم.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه