اخبار داغ

مدیرمنطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی:

افزایش ۶۵ درصدی تخلیه کالاهای اساسی در بزرگترین بندر تجاری ایران/ تخلیه بیش از ۷۲۴ هزار تن کالای اساسی طی روزهای آینده

افزایش ۶۵ درصدی تخلیه کالاهای اساسی در بزرگترین بندر تجاری ایران/ تخلیه بیش از ۷۲۴ هزار تن کالای اساسی طی روزهای آینده
کرجی ران با اشاره به رشد ۶۵ درصدی واردات انواع کالای اساسی در بندرشهید رجایی، گفت: از ابتدای فروردین امسال تا نیمه آبان ماه ۲ میلیون و ۲۶۸ هزار و۲۹ تن انواع کالای اساسی به وسیله ۴۶ فروند کشتی در این بندر تخلیه و بارگیری شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی رضا محمدی کرجی ران، مدیرمنطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی در گفتگو با خبرنگار هرمز در تشریح میزان واردات، تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی(غیرکانتینری) در بزرگترین بندر تجاری کشور اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۲ میلیون و ۲۶۸ هزار و ۲۹ تن انواع کالای اساسی تخلیه شده که گندم و روغن خوراکی بیش‌ترین میزان را به خود اختصاص داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز ,

وی روغن نباتی، برنج، ذرت، شکر، کنجاله سویا، کود، گندم و جو را عمده کالاهای اساسی برشمرد که از طریق ۴۶ فروند کشتی وارد بندرشهید رجایی شده و پس از تخلیه به دو شکل حمل جاده‌ای و ریلی روانه استانهای مقصد گردیده است.

,

مدیرمنطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی، میزان تخلیه گندم به عنوان یک محصول استراتژیک را در مدت یاد شده ۷۹۸ هزار و ۲۴۰ تن به وسیله ۱۲ کشتی اعلام کرد.

,

محمدی‌کرجی ران با اشاره به واردات نیم میلیون تن روغن خوراکی از ابتدای امسال تا نیمه آبان ماه تصریح کرد: این میزان روغن از طریق ۱۷ فروند کشتی وارد بندر شهید رجایی شده که بخشی از آن بسته به نیاز بازار به کارخانجات فرآوری منتقل و بخش دیگر نیز درمخازن ویژه نگهداری این کالا ذخیره سازی شده است.

,

به گفته مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان، همچنین از ابتدای فروردین تا نیمه آبان ماه سال جاری ۳۳۵ هزار و ۶۴۳ تن شکر و ۲۷۴ هزار و ۳۹۷ تن ذرت از طریق ۶ پست اسکله ویژه کالاهای اساسی تخلیه و به استان‌های مقصد حمل شده است.

,

۱۲فروند کشتی حامل کالای اساسی در حال انجام مراحل اسنادی

,

مدیرمنطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی در بخش پایانی سخنان خود اظهار کرد: درحال حاضر۱۲ کشتی با ظرفیت ۷۲۴ هزار و ۱۷۷ تن انواع کالای اساسی درحال انجام مراحل اسنادی هستند که هفت فروند کشتی حامل گندم، ۲ کشتی روغن خوراکی، ۲ کشتی حامل جو و یک کشتی  نیز حامل شکر بوده که پس از اتمام فرایند قانونی طی روزهای آینده در بندر شهید رجایی پهلودهی می‌شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه