اخبار داغ

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان خبرداد

شناسایی ۸۷ نقطه حادثه‌خیز در راه‌های استان زنجان

شناسایی ۸۷ نقطه حادثه‌خیز در راه‌های استان زنجان
عبدالحسین علی‌اکبری، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در سال جاری، ۸۷ نقطه جدید پرحادثه در استان زنجان در محورهای مواصلاتی شناسایی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; عبدالحسین علی‌اکبری امروز در شورای راهبری تصادفات استان زنجان، اظهار داشت: موقعیت استان در زمینه حمل‌ونقل بین‌المللی دارای اهمیت بوده و در مسیر ترانزیت به کشورهای مختلف و در کریدور شرق به غرب قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ حدود ۴ جلسه کمیسیون ایمنی با ۲۳ مصوبه که عمدتا این مصوبات اجرایی شده است، برگزار شده است.
,
 
,
این مسئول خاطرنشان کرد: در شش ماهه سال جاری ۱۴ میلیون و ۱۳۰ هزار و ۴۶۱ تردد در استان زنجان ثبت شده است که نسبت به سال گذشته ۲ درصد افزایش یافته است.
,
 
,
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان از وجود ۳۲ دستگاه سامانه تخلف سرعت در استان زنجان خبرداد و گفت: ۷۸ دستگاه تردد شمار نیز در همه ورودی‌ها و خروجی‌های استان زنجان نصب هستند.
,
 
,
علی اکبری ادامه داد: برنامه جامع کاهش تصادفات در ۵ محور مورد توجه است که خستگی و خواب آلودگی بیشترین علت تصادفات در سطح استان زنجان محسوب می‌شود.
,
 
,
وی یادآورشد: ۶۰ درصد تصادفات در ۳۰ کیلومتری ورودی‌ها اتفاق می‌افتد که برنامه‌های ویژه‌ای در این زمینه اجرایی شده است.
,
 
,
این مسئول از وجود ۹۷ نقطه حادثه‌خیز در استان زنجان خبرداد و گفت: ۵۰ نقطه در استان دارای تصادف کم و ۴۷ نقطه دارای تصادف خاص هستند که با اقدامات انجام شده، تنها ۱۳ نقطه باقی مانده و ۸۷ نقطه جدید حادثه‌خیز شناسایی شده است.
,
 
,
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به آمادگی برای راهداری زمستانی در استان زنجان، افزود: امسال ۲۱درصد اعتبارات راهداری در استان زنجان تخصیص یافته است.
,
 
,
مهران ستاره مدیرکل پزشک قانونی استان زنجان نیز در ادامه این جلسه، اظهار داشت: در هفت ماهه سال جاری ۲۷ نفر در تصادفات درون شهری فوت کرده‌اند که این میزان نسبت به سال گذشته ۳۵ درصد رشد داشته است.
,
 
,
ستاره ادامه داد: در سال جاری ۱۴۲ نفر در تصادفات برون شهری فوت شده‌اند که این آمار نشان از افزایش ۶.۷ درصدی است.
,
 
,
وی آمار کلی فوتی‌های استان زنجان در سال ۹۹ را ۱۷۱ نفر عنوان کرد و گفت: در سال ۱۴۰۰ این تعداد به ۲۰۰ نفر رسیده است که ۱۶.۹ درصد افزایش یافته است.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه