اخبار داغ

مدیرکل بازرسی وزارت بهداشت:

فرش‌های تشریفات با دولت سیزدهم جمع شد/ جلوی فرار مغزها گرفته شود

فرش‌های تشریفات با دولت سیزدهم جمع شد/ جلوی فرار مغزها گرفته شود
رحیم نیاز گفت: با آغاز به کار دولت سیزدهم فرش‌های قرمز و تشریفات جمع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، علیرضا رحیم‌نیازدر آئین تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی با بیان اینکه فضای مسمومی علیه مدیران دانشگاه علوم پزشکی داده می‌شود و رسانه‌ها کمک کنند تا این فضا مدیریت شود، اظهار کرد: برای توسعه استان آذربایجان غربی همه مدیران باید دست به دست هم بدهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی با بیان اینکه با آغاز به کار دولت سیزدهم فرش‌های قرمز و تشریفات جمع شد، افزود: شرایط کشور آرمانی نیست و آقای رئیسی زمانی را دولت را تحویل گرفت که شرایط مطلوبی حاکم نبود و یقیناً هرکس در این شرایط مسئولیتی را می‌پذیرد، جهاد می‌کند.

,

رحیم نیا با تاکید بر اینکه آمار مهاجرت بالاست و همه ما باید در راستای کاهش فرار مغزها تلاش کنیم، ادامه داد: جایگاه آذربایجان غربی در توریسم درمانی خیلی بالاست و باید از همه ظرفیت‌های استان استفاده کرد.

,

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی نیز در این مراسم گفت: بی شک در نظام و در دولت مسئولیت یک امانت الهی است و بر اساس سیاست‌های دولت و وزارت با شعار توسعه و اخلاق مداری و در تعامل با ادارات و استفاده از ظرفیت نمایندگان و امامان جمعه و استانداری و … طی مسیر خواهیم کرد.

,

محمدامین ولیزاده حسنلویی افزود: از نزدیک به ١۵ هزار نیروی اداری انتظار دارم با امیدواری بیشتر به کار خود ادامه دهند و تمام تلاش خودم را با همدلی برای کاهش گلایه‌ها و مشکلات به کار می‌گیرم.

,

ترمیم نقاط ضعف و توسعه واکسیناسیون در آذربایجان غربی

, ترمیم نقاط ضعف و توسعه واکسیناسیون در آذربایجان غربی, ترمیم نقاط ضعف و توسعه واکسیناسیون در آذربایجان غربی,

سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی تاکید کرد: در سه محور توسعه پیگیری کارهای انجام شده، ترمیم نقاط ضعف و توسعه واکسیناسیون در دستور کار قرار می‌گیرد.

,

وی ادامه داد: کاهش فاصله تخت‌های بیمارستانی، تلاش برای تکریم نیروی انسانی، ارتقای رضایت مندی پرسنل و بیمارستان و همراهان آنها، پیگیری برای مطالبات معوقه پرسنل، پیگیری از طرح امتیاز کرونا، توریسم درمانی، پیگیری برنامه‌های آموزشی دانشکده‌ها، پیگیری چشم انداز منطقه ٢ از جمله اولویت‌های دوره جدید است.

,

ولی زاده بیان کرد: رایزنی جهت افزایش اعضای هیأت علمی تمام وقت و رشته‌های تخصصی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه و توسعه دانشکده علوم پزشکی خوی، تلاش برای افزایش رتبه بندی دانشگاه، رایزنی برای تولید مقالات و علم در دانشگاه و مراکز تحقیقاتی نیز در دستور کار است.

,

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی افزود: پیگیری توسعه زیرساخت‌های دانشگاه، پیگیری مطالبات دانشگاه، بهبود روند پرداختی به پرسنل و ظریب نیروی انسانی شاغل، پیگیری و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و دانشجویی و تقویت ارتباط با تشکل‌های دانشجویی، تقویت نظارت بر حوزه غذا و دارو از جمله برنامه‌های مدیریتی دوره جدید است و نیازمند همراهی همگان هستیم.

,

وی با تاکید بر اینکه خط قرمز بزرگان نظام قانون‌گریزی و تخلف است و در این حوزه با کسی شوخی نداریم، گفت: کاهش آلام مردمی و بیماران به جد باید در دستور کار مجموعه قرار گیرد.

,

آذربایجان غربی ویترین نظام است

, آذربایجان غربی ویترین نظام است, آذربایجان غربی ویترین نظام است,

رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی دیگر سخنران این مراسم با بیان اینکه آذربایجان غربی ویترین نظام است و مسئولان کشوری باید نگاه ویژه ای به آن داشته باشند، گفت: زمانی که مسئولیت دانشگاه علوم پزشکی استان را تحویل گرفتم شاخص تخت‌ها و خانه بهداشت و درمان بسیار پایین بود و اگر توسعه بیمارستان‌ها شکل نمی‌گرفت ماه‌های اول کرونا بیماران بیرون می‌خوابیدند.

,

جواد آقازاده افزود: توسعه و افزایش تخت‌های بیمارستان شوط، چالدران، تدبیر، امید، شمس، بازسازی بیمارستان طالقانی و توسعه بیمارستان سیدالشهدا و غیره از جمله اقدامات شاخص این دوره است.

,

وی ادامه داد: توسعه بیمارستان امام، بیمارستان امام علی، میلاد، مطهری، توسعه اورژانس بیمارستان امام، احداث بیمارستان جامع زنان، افتتاح بیمارستان تکاب، احداث بیمارستان‌های پیرانشهر، اشنویه، شاهین دژ، نقده، بیمارستان دیالیز ١۵٠ تخت خوابی خیرین نیز با پیشرفت فیزیکی ۵٠ تا ٨٠ درصد در حال اجرا هستند.

,

رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: بیمارستان ٣٠٠ تختخوابی مهاباد و ٣۵٠ تختخوابی میاندوآب، توسعه بیمارستان آذربایجان، بیمارستان چایپاره و… در دستور کار قرار گرفت.

,

دهکده سلامت آذربایجان غربی آماده احداث شد

, دهکده سلامت آذربایجان غربی آماده احداث شد, دهکده سلامت آذربایجان غربی آماده احداث شد,

وی یادآور شد: دهکده سلامت جزو دغدغه‌های اصلی مسئولان استانی بود که زمین آن حدود ۵ ماه قبل واگذار شد و بیمارستان قابل توسعه از ۶٠٠ به ١٠٠٠ تختخوابی آن در دستور کار است.

,

آقازاده احداث ١٨ کلینیک، راه اندازی اولین داروخانه الکترونیک و آزمایشگاه مرجع و رفرنس در استان، راه اندازی ۵ مرکز تصویربرداری و ١۶ دستگاه ١۶ اسلاید در سطح استان و ٢١ دستگاه اکسیژن ساز و تجهیز ناوگان آمبولانس را از دیگر اقدامات علوم پزشکی استان در این مدت عنوان کرد.

,

رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی بیان کرد: آذربایجان غربی در گذشته‌ها مرکز قاچاق دارو بود و معاونت غذا و دارو رتبه اول مبارزه را کسب کرد و دانشکده علوم پزشکی خوی با محوریت شمال استان هم شکل گرفت و باعث افزایش اعتبارات استانی شد.

,

در این ضمن تقدیر از زحمات ٨ ساله جواد آقازاده، دکتر محمدامین ولیزاده حسنلویی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی معارفه شد.

,

عدم دعوت از رسانه‌ها به جز صدا و سیما در این مراسم از حاشیه‌ها و انتقادات به این مراسم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه