اخبار داغ

یادداشت؛

پارک بانوان ارومیه؛ ظرفیت فراموش شده فرهنگی

پارک بانوان ارومیه؛ ظرفیت فراموش شده فرهنگی
پارک بانوان ارومیه که می‌توانست ظرفیت خوبی برای بانوان باشد متاسفانه زیر سایه برخی تصمیمات نادرست در تعیین زمان فعالیت پارک موجب نارضایتی بانوان شهرستان شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، در شهر ارومیه تنها یک پارک برای بانوان در نظر گرفته شده که آن هم متاسفانه زیر سایه بی‌مسئولیتی‌ها خاک می‌خورد و متاسفانه استفاده حداکثری از آن انجام نگرفته است و خیل عظیمی از بانوان به نحوه مدیریت آن معترض هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

پارک بانوان که می‌توانست ظرفیت خوبی برای بانوان باشد متاسفانه زیر سایه برخی تصمیمات نادرست در تعیین زمان فعالیت پارک موجب نارضایتی جامعه بانوان شده و بانوان در پیام‌های مختلف اعلام کرده‌اند که نسبت به زمان تعطیلی آن گلایه‌مند هستند.

,

مسئولان برای استفاده حداکثری بانوان از چنین ظرفیت‌هایی باید به فکر ارتقا این اماکن باشند که در نهایت تعجب باید یادآور شد در طول این سال‌ها برنامه خاصی برای آن نداشته‌اند و حتی علیرغم انتقادات بسیار زیاد حاضر به تغییر ساعت این مکان نشده ‌اند و همچنان به روال مضحک تعطیلی این مکان در یک زمان مشخص اکتفا کرده‌اند.

,

در طول این سال‌ها نه تنها هیچ تغییرات و امکانات بیشتری در پارک نرگس ارومیه ایجاد نشده و مسئولان تمایلی برای بهبود آن ندارند، بلکه امکاناتی که از پیش موجود بود نیز در حال تخریب بوده و یا جمع آوری شده است.

,

به طوری که هم اکنون برخی وسایل ورزشی همچون ترامبولین و کافی شاپ این پارک جمع‌آوری شده و دوچرخه‌های موجود برای استفاده بانوان نیز زیر آفتاب و باران در حال تخریب هستند و برای استفاده نیز در اختیار بانوان قرار نمی‌گیرد.

,

این درحالی است که در راستای افزایش امکانات در این پارک حتی امکان درآمدزایی برای تعدادی از بانوان نیز وجود دارد اما متاسفانه خلأ اساسی در نحوه مدیریت تنها پارک بانوان ارومیه را بلااستفاده کرده است.

,
*جعفرنژاد
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه