اخبار داغ

بهمن اسمعیل زاده:

مصرف روزانه ۱۸۰ ترابایت اینترنت در اردبیل/ مشکلات مالی و سرقت کابل گریبانگیر مخابرات استان

مصرف روزانه ۱۸۰ ترابایت اینترنت در اردبیل/ مشکلات مالی و سرقت کابل گریبانگیر مخابرات استان
مدیر مخابرات منطقه اردبیل گفت: به علت نبود سرمایه و نقدینگی شدیدا در بحث بودجه با مشکل مواجه هستیم که در صورت عدم تامین این شبکه زنده با مشکل اساسی مواجه خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان ما ،بهمن اسمعیل زاده صبح امروز در نشست با اصحاب رسانه استان اردبیل اظهار داشت:بعد از واگذاری شرکت مخابرات این نهاد بیشترین فعالیت خود را در جهت حل مشکلات به کار برد  ولی در عین حال یکی از مظلوم ترین ادارات محسوب می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی با بیان اینکه مصرف اینترنت روزانه مردم این استان ۱۸۰ ترابایت است افزود: در توسعه فیبری نورری  در اقصی نقاط استانمخابرات سرمایه گذاری های عظیمی انجام داده است و در سه سال اخیر در توسعه پهنای باند تلفن ثابت و همراه اول توسعه های بسیار ارزنده انجام یافته بطوری که  در سال ۹۹ و امسال 280 ارتقا سایت به شبکه فورجی و ترجی ارتقا داده شده است.

,

مدیر  مخابرات منطقه اردبیل گفت: با وجود تحریم های ظالمانه و نوسانات قیمت ها از سال ۸۲ هیچ اصلاح یا تغییر تعرفه نداشتیم ولی همواره در تلاش برای ارایه خدمات و حل مشکلات مردم بودهایم  اما عدم تغییر در نحوه تعرفه ها کل جامعه و ارائه خدمات مخابراتی را با مشکل اساسی مواجه خواهد کرد.

,

وی تصریح کرد: به علت نبود سرمایه و نقدینگی شدیدا در بحث بودجه با مشکل  مواجه هستیم که در صورت عدم تامین این شبکه زنده با مشکل اساسی مواجه خواهد شد .

,

اسمعیل زاده اظهار داشت: امروزه زندگی ما با اینترنت عجین شده  و جزو خواسته های اصلی مردم روستا ها نیز محسوب می شود ولی گاها با سرقت های اخیر کابلی با مشکل مواجه شده ایم.

,

مدیر منطقه مخابرات اردبیل گفت: در استان اردبیل نزدیک ۸۵ سایت bts راه اندازی شده است که عمده آن در روستاها انجام یافته و امروز بالای ۶ میلیون برای راه اندازی یک خط تلفن نیاز است

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه