اخبار داغ

فرماندار جاجرم:

کم شدن رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی وضعیت کرونایی جاجرم را قرمز کرد

کم شدن رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی وضعیت کرونایی جاجرم را قرمز کرد
مصطفی حاج زاده گفت: به نظر می‌رسد با واکسیناسیون میزان رعایت شیوه نامه‌ها و استفاده از ماسک در بین شهروندان کمرنگ شده است و باعث ایجاد شرایط قرمر کرونایی در شهرستان شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی حاج زاده، فرماندار شهرستان جاجرم در گفتگو با خبرنگار عصراترک، با ابراز تأسف ازعادی انگاری برخی افراد جامعه در مواجهه با این بیماری همه گیر اظهارکرد: اگرچه در این شهرستان واکسیناسیون به طور گسترده انجام شده  و به لحاظ پوشش در رتبه دوم در بین سایر شهرستان‌های استان قرار داریم اما به نظر می‌رسد با واکسیناسیون میزان رعایت شیوه نامه‌ها و استفاده از ماسک در بین شهروندان کمرنگ شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

حاج زاده ادامه داد: با توجه به بازگشت دوباره وضعیت قرمز به شهرستان همه فعالیت‌های اماکن ورزشی، تالار‌ها متوقف و تدریس حضوری مدارس هم تعطیل شده و تدابیر پیشگیرانه و محدویت‌های هوشمند از سر گرفته شد.

وی افزود: طبق آخرین رنگ‌بندی کرونایی کشور، که شنبه هفته جاری منتشر شد ، شهرهای گرمه و جاجرم در خراسان‌شمالی به رنگ قرمز کرونایی تغییر وضعیت پیدا کردند.

,
,
,

حاج زاده خاطرنشان کرد: شهرستان‌ جاجرم  که  تاکنون در وضعیت نارنجی بود به دلیل افزایش شیوع کرونا به وضعیت قرمز کرونایی تغییر رنگ پیدا کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه