اخبار داغ

فرماندار شهرستان ری مطرح کرد:

خروج مجتمع ایستگاهی ری از ایستگاه بلاتکلیفی

خروج مجتمع ایستگاهی ری از ایستگاه بلاتکلیفی
فرماندار شهرستان ری گفت: احداث مجتمع ایستگاهی ری پس از مدت‌ها بلاتکلیفی بار دیگر با تجهیز کارگاه در اولویت کاری قرار گرفته و اجرای آن سهم زیادی در تسهیل و بهبود خدمات ریلی خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، حسین توکلی کِجانی ظهر امروز در آئین راه‌اندازی مجدد و توسعه خطوط ایستگاه راه آهن ری اظهار کرد: در سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) ایستگاه راه‌آهن ری که یک دهه فعالیت نداشت، مجددا راه‌اندازی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
 
,
وی گفت: با راه‌اندازی این ایستگاه در بازه زمانی شش ماهه به عنوان یکی از اولویت‌های شهرستان و مردم شهرری، امکان استفاده مردم از قطار حومه‌ای به دیگر مناطق استان تهران به ویژه جنوب شرق فراهم و از سویی شرایط سفر مسافران به مشهد مقدس فراهم شده است.
,
 
,
فرماندار شهرستان ری ایجاد مجتمع ایستگاهی ری را از دیگر اولویت‌های خطوط ریلی در این شهرستان برشمرد و خاطرنشان کرد: تحقق این مهم امکان بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت حمل و نقل درون شهری مانند مترو و اتوبوس را فراهم می‌آورد.
,
 
,
توکلی کجانی با اشاره به اینکه بخش‌هایی از اراضی مورد نیاز برای احداث مجتمع ایستگاهی ری از سوی شهرداری در اختیار شرکت راه‌آهن قرار گرفته است، افزود: با توجه به اینکه احداث این مجتمع به عنوان پروژه اولویت‌دار مطرح نبود، چند سال در بلاتکلیفی قرار داشت تا آنکه از سال گذشته و با تجهیز کارگاه مجددا در دستور کار قرار گرفت.
,
 
,
وی تصریح کرد: همچنین تاکنون جلسات متعددی به منظور رفع معارض زمین مجتمع ایستگاهی ری برگزار و تلاش‌ها برای حل این معضل و سرعت بخشیدن به روند اجرای آن برگزار شده است، همچنین امید می‌رود با ورود مجموعه راه‌آهن کشور و تزریق اعتبارات زمینه برای اجرای پروژه فراهم شود.
,
 
,
فرماندار شهرستان ری ادامه داد: اجرایی و عملیاتی شدن مجتمع ایستگاهی ری علاوه بر اتصال خطوط ۱ و ۶ مترو شهری تهران، ظرفیت مناسبی را برای استفاده مردم از خطوط ریلی راه‌آهن و تسهیل در سفرهای آنان فراهم می‌کند.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه