اخبار داغ

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی انتقاد کرد؛

حضور بانوان شورای شهر بوکان بدون رعایت حجاب اسلامی در جلسات/ دادستانی تذکر داد

حضور بانوان شورای شهر بوکان بدون رعایت حجاب اسلامی در جلسات/ دادستانی تذکر داد
دلریش گفت: اقدامات اولیه در خصوص برخورد با بی‌حجابی در شورای شهر بوکان انجام و مکاتبات و تذکرات لازم دادستانی شهر بوکان با اعضای شورای شهر انجام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام‌ بهنام دلریش در گفت‌وگو با خبرنگار اروم‌نیوز، اظهار کرد: حضور در جلسات قانونی و دولتی بدون توجه به قانون حجاب اسلامی کشور یک جرم است که خلاف قانون عرف و شرع بوده و بایستی اقدامات لازم در خصوص  برخورد با این بی‌قانونی انجام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  اروم‌نیوز,

وی ادامه داد: اقدامات اولیه در خصوص برخورد با این بی قانونی در شورای شهر بوکان انجام و مکاتبات لازم با دادستانی شهر انجام شده است.

,

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی تصریح کرد: دادستانی شهر بوکان طی جلسه‌ای با اعضای شورا تذکرات لازم را برای رعایت حجاب اسلامی به اعضا داده‌اند و همچنان پیگیر موضوع برای اصلاح رویه در شورای اسلامی بوکان هستند.

,

حجت‌الاسلام دلریش با اشاره به اینکه قبل از اعلام صلاحیت به افراد بایستی تمام جوانب امر بررسی و تحقیقات لازم انجام می‌شد و به افراد با صلاحیت اجازه ورود به انتخابات داده می‌شد افزود: کشور ما یک کشور اسلامی بوده و بایستی افرادی که در این نظام خدمت می‌کنند تابع قانون نظام بوده و از آن سرپیچی نکنند چرا که فردی از قانون پیروی نکند یک مجرم است و لازم است برخوردهای قانونی با مجرم انجام شود.

,

وی تاکید کرد: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی به طور جد پیگیر این موضوع بوده و یک دیدگاه مطالبه‌گری در خصوص رعایت حجاب اسلامی در جلسات شورای اسلامی شهر بوکان را دارد تا این روند اصلاح شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه