اخبار داغ

امام جمعه موقت تهران:

اقدام سپاه در برابر ناو آمریکایی مانند مدال افتخار است

اقدام سپاه در برابر ناو آمریکایی مانند مدال افتخار است
آیت‌الله کاظم صدیقی گفت: برخورد سپاه با ناو آمریکایی همچون مدال افتخاری است که خداوند به سپاه اهدا کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، آیت‌الله کاظم صدیقی در مراسم اهدای گل به بارگاه مقدس و مطهر حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) که صبح امروز به همت سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران برگزار شد، با اشاره به اقدام غرورآفرین سپاه در مقابل ناو آمریکایی اظهار داشت: سپاه در جبهه نظامی شیر میدان است و هم در جبهه معنویت اهل خدا است. خداوند در هر لحظه به سپاه مدال افتخار اهدا می کند. برخورد سپاه با ناو آمریکایی همچون مدال افتخاری است که خداوند به سپاه اهدا کرد. در اقدام اخیر سپاه علیه دشمن ذلیل؛ شجاعت و دلاورمردی سپاه به معرض نمایش گذاشته‌ شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

وی درباره فواید دعای عهد گفت: دعای عهد سرود شیرین شیعه محسوب می شود و اگر ۴۰ روز این دعا را بخوانید امام زمان خود را خواهید دید و یا اگر هم سعادت زیارت امام زمان را نداشتیم، در زمان ظهور در کنار ایشان خواهیم جنگید.

,

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام چهار امام معصوم را از نزدیک زیارت کرده‌اند و از امام زادگان جلیل القدر و واجب التعظیم محسوب می شود، خاطرنشان کرد: حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام در زمان امام رضا علیه السلام محضر ایشان آموختند که شیعه باید اهل محبت باشد و در دوره امام جواد علیه السلام هم آموختند که شیعه باید اهل علم و دانش باشد. شیعه هیچگاه درجا نمی زند و همیشه درصدد کسب دانش و تعالی است.

,

آیت‌الله صدیقی درباره مقابله با نفس عماره تأکید کرد: باید در برابر نفس و فریب و نیرنگ های دشمن ایستاد تا مبادا مغلوب دشمن درونی و بیرونی شویم. امام رضا علیه السلام به شیعیان تکلیف کرده اند که دروغ نگویند و از غیبت بپرهیزند. وقتی ایشان دستور محبت جمعی را صادر می کنند برای این است که جامعه سالم و به دور از آفات باشد.

,

وی گفت: حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام قدمگاه امام زمان علیه السلام است. از حضرت عبدالعظیم حسنی بخواهیم که کمک کند خوب و پاکیزه زندگی کنیم تا سربازان خوبی برای امام زمان علیه السلام ‌ و بندگان خوبی برای خداوند باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه