اخبار داغ

استاندار اردبیل در دیدار با مردم شهرستان نیر؛

آبادانی استان اردبیل در گرو تغییر افکار به نفع مردم است +عکس

آبادانی استان اردبیل در گرو تغییر افکار به نفع مردم است +عکس
استاندار اردبیل با بیان اینکه برای آبادانی استان باید افکار خود را به نفع مردم تغییر دهیم گفت: فعالیت شبانه روزی و خدمت به مردم یکی از اهداف مهم دولت سیزدهم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان ما ، سید حامد عاملی  استاندار اردبیل در اولین سفر شهرستانی خود به شهرستان نیر رفت تا ضمن درک مشکلات مردم در جریان امورات شهرستان نیر قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی به جمعیت استان اردبیل اشاره کرد و با بیان اینکه استان اردبیل یک میلیون ۲۷۵ هزار نفر جمعیت دارد، گفت: این نرخ چند سالی است که ثابت مانده است چرا که بخاطر مشکلات عدیده در استان اردبیل، مردم به مرور زمان از استان خارج می شوند

,

استاندار اردبیل گفت: برای شناسایی، قابلیت ها و ظرفیت های استان باید همه تلاش کنیم تا با فراهم‌ کردن منابع در مسیر توسعه و آبادانی استان حرکت کنیم.

,

وی با بیان اینکه برای آبادانی استان باید افکار خود را به نفع مردم تغییر دهیم گفت: فعالیت شبانه روزی و خدمت به مردم یکی از اهداف مهم دولت سیزدهم است

,

عاملی گفت: شهرستان نیر از ظرفیت های بسیاری در حوزه های مختلف گردشگری، کشاورزی‌ و صنعتی برخوردار است و باید با توسعه این قابلیت ها در امر پیشرفت و آبادانی این شهرستان قدم برداریم.

,

دیدار با خانواده شهید حاج علی نوعی  در روستای میمند  و  بازدید از کارگاه تولیدی صندلی اتوبوس های اسکانیا از جمله برنامه های اولین سفر شهرستانی سید حامد عاملی استاندار اردبیل بود.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه