اخبار داغ

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان خبرداد؛

متلاشی شدن باند سرقت روستای زیارت/ آخرین جزئیات قتل پدر و پسر در گرگان

متلاشی شدن باند سرقت روستای زیارت/ آخرین جزئیات قتل پدر و پسر در گرگان
مروتی از متلاشی شدن یک باند سرقت 6 نفره در روستای زیارت خبر داد و گفت: این باند نسبت به سرقت منازل در روستای زیارت اقدام می کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از گلستان ما؛ مجتبی مروتی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: هشت درصد بر میزان سرقت ها در طول هفت ماه گذشته افزوده شده که عمده این سرقت ها را سرقت های خرد شامل می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

 رئیس پلیس آگاهی استان گلستان ادامه داد: با هوشیاری پلیس پنج درصد کشف سرقت در استان گلستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

,

 مروتی متذکر شد: سرقت منزل و خودرو کاهشی و سرقت موتور سیکلت و سرقت قطعات خودرو با افزایش رو به رو بوده است و در طول مدت گذشته از ابتدای سال شاهد کاهش 24 درصدی سرقت خودرو افزایش 15 درصدی سرقت قطعات داخل خودرو بوده است.

,

وی افزود: ۳۱ درصد کیف قاپی در استان گلستان در طول این مدت افزایش یافته و از مردم درخواست داریم که تبلت و گوشی های همراه خود را در کوچه های خلوت در سمت دیوار نگه دارند تا مورد طعمه سارقین قرار نگیرند.

,

وی از کاهش سرقت احشام در استان گلستان خبر داد و گفت: از کشاورزان و دامپروران درخواست  داریم که احشام خود را بی نگهبان رها نکنند چرا که کشف احشام سرقتی بسیار سخت است.
 رئیس پلیس آگاهی استان گلستان خاطر نشان کرد: در استان گلستان متاسفانه شاهد افزایش ۳۸ درصدی بر میزان قتل هستیم و همچنین 23 درصد میزان کشف وقوع قتل در استان گلستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته  افزایش یافت.

,
,

مروتی بابیان اینکه اختلافات ملکی و مالی و نزاع ها را علل وقوع این قتل ها را دانست و متذکر شد: انتظار است که معتمدین و ریش سفیدان به این اختلافات ورود پیدا کنند و همچنین خانواده ها سلاح گرم را در منزل نگهداری نکنند و در اختیار جوانان قرار ندهند.

,

وی افزود:  وقوع جعل 58 کاهش و کشف  وقوع جعل ۴۵ درصد افزایش داشته و شاهد افزایش ۲۲ درصد کلاهبرداری ها در سطح استان گلستان بودیم که یک درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بر میزان کشف وقوع کلاهبرداری ها در سطح استان گلستان افزوده شده است.

,

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان از متلاشی شدن یک باند سرقت 6 نفره در روستای زیارت خبر داد و افزود: این باند نسبت به سرقت منازل در روستای زیارت اقدام می کردند و ارزش اموال این پرونده نزدیک به یک میلیارد تومان است.

,

مروتی در خصوص آخرین وضعیت پرونده قتل پدر و پسر در گرگان گفت: اجساد مقتولین در یک خودرو مزادای نیم سوخته قرار داشت و با هوشیاری پلیس موقعیت یکی از متهمین شناسایی و در صبح روز بعد با وجود مقاومت و استفاده از قانون سلاح دستگیر شد.

,

وی خاطرنشان کرد: این پدر و پسر در گرگان دامپروری داشتند و آخر هفته ها به دامپروری خود سر می زدند و قاتلین تصور می کردند که با این قتل کسی متوجه جنایت آنها نمی شود که در نهایت با هوشیاری پلیس در دام افتادند.

,

آنتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه