اخبار داغ

معاون بازرسی صمت لرستان:

بازرسی از ۵۴ هزار واحد صنفی لرستان به صورت مستمر انجام می شود

بازرسی از ۵۴ هزار واحد صنفی لرستان به صورت مستمر انجام می شود
مرادی با اشاره به فعالیت تیم های بازرسی در سطح بازار، گفت: بازرسی از 54 هزار واحد صنفی لرستان به صورت مستمر انجام می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یوسف مرادی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: در بازرسی هایی که روزانه در سطح استان انجام می شود، تیم های بازرسی زیادی فعالیت دارند ولی با توجه به جامعه صنفی ۵۴ هزار نفری در استان به نظر می رسد بازرسی ها کافی نیست اما آمار وزارت خانه ای نشان می‌دهد که استان لرستان در خصوص بازرسی‌ها به لحاظ آماری خوب عمل کرده ‌است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: گرانفروشی و گرانی دو مقوله جدا هستند به طوری که گرانی زایده مولفه های زیادی از جمله تورم وعوامل تورمی است حتی گاهی اوقات قیمتها از مبدا و به صورت کلی اعلام می شود.

,

معاون بازرسی صمت لرستان تصریح کرد: در واقع عوامل گرانی ریشه در عوامل تورمی دارد ولی گرانفروشی مقوله ای دیگر است، مثلاً قیمت مرغ مصوب ۳۱ هزار تومان است و اگر کسی بیشتر از این مبلغ عرضه کند، مورد برخورد قرار می گیرد.

,

مرادی بیان کرد: در همین راستا یک طرح نظارتی و بازرسی در سطح بازار، با هم‌افزایی چند دستگاه اجرایی و به صورت مشترک اجرا می شود که در این طرح بازرسی های مستمر به صورت ستاد خبری، ستاد کتبی و گشت‌های مشترک با دستگاه‌های مرتبط می‌باشد.

,

وی خاطرنشان کرد: در مورد گشت های نوبه‌ای مثلاً  در فصل عید چون خدمات قالیشویی مهم است، بازرسی‌ها اعلام می‌کنند که روی قالیشویی ها نظارت کنیم یا در مورد گرانفروشی های اخیر، گشت هایی را به صورت مستمر در خصوص مرغ به سطح شهر اعزام شوند.

,

معاون بازرسی صمت لرستان گفت: در قسمت ستاد خبری، اخبار از طریق ۱۲۴و۱۳۵بازتاب می شود و اکیپ ستاد خبری آنها را بررسی می‌کند، همچنین گزارشات کتبی مردم و یا سامانه های گزارشی و شکایات مردمی آماده ارائه خدمات است و کارشناس مربوطه آنها را بررسی می‌کند و چنانچه تخلفی احراز شود، تشکیل پرونده و گزارش به تعزیرات صورت می گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه