اخبار داغ

حاشیه‌های ورزقان از زبان امام جمعه:

خواسته‌های نماینده شهرستان غیرقانونی است/ من نمی‌توانم به مردم دروغ بگویم

خواسته‌های نماینده شهرستان غیرقانونی است/ من نمی‌توانم به مردم دروغ بگویم
امام جمعه ورزقان گفت: من نمی‌توانم در کنار خواسته‌های غیرقانونی نماینده شهرستان باشم. می‌گفتند امکان ایجاد ذوب و پالایش در مس سونگون وجود ندارد اما امروز این کار انجام می‌شود، می‌گفتند شرکت کیسون غیرقانونی مناقصه را برنده شده است اما امروز خلاف این می‌بینیم و قرارداد پروژه فاز ۳ مس سونگون برای این شرکت ابلاغ شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، روز گذشته خبرنگاران ورزقانی با حجت الاسلام والمسلمین پورمحمد امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

امام جمعه ورزقان در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص عدم وحدت در بین مسئولین اظهار داشت: انتظار دارم‌ این سوال را که "چرا در بین مثلث امام جمعه، نماینده و فرماندار در شهرستان وحدت وجود ندارد؟" ریشه‌یابی کنید و نتیجه را به اطلاع مردم برسانید. آیا مربوط به یکی دو سال اخیر است یا قدمت زیادی دارد؟

,

حجت الاسلام پورمحمد با اشاره به اینکه خدا شاهد است برای ایجاد وحدت بین مسئولین چقدر تلاش کردم گفت: در دوره مسئولیتم برای من ثابت شده و تا جایی که اطلاع دارم با حاکمیت آقای دهقانی در شهرستان. چه در دوره گذشته نمایندگی ایشان و چه الان این چالش‌ها وجود داشته و دارد. دود تمام تفرقه ها به چشم مردم می رود

,

وی تصریح کرد: خواسته‌های آقای دهقانی غیرقانونی هستند. با اینکه ایشان قانونگذارند اما همیشه چه در مسایل معدن و چه در مسایل شهرستان، به شدت خلاف قانون عمل کرده‌اند.

,

حجت الاسلام والمسلیمن پورمحمد تاکید کرد: بعضی از اظهارات ایشان واقعیت ندارد. به عنوان یک امام جمعه چگونه این اظهارات را قبول و در برابرشان سکوت اختیار نمایم؟ دین و عقل اجازه نمی دهد مطالب غیر واقعی را به زبان بیاورم.

,

وی اضافه کرد: آقای دهقانی بارها در جلسات و مصاحبه های خود می‌گفت که امکان ایجاد واحدهای ذوب و پالایش در معدن مس سونگون وجود ندارد و دروغی بیش نیست. اما امروز خلاف آن ثابت شد و قرارداد پروژه ذوب و پالایش ابلاغ شده. منِ امام جمعه در خصوص مسائل تخصصی شرکت مس سواد کافی ندارم. اما کارشناسان تایید کردند که اجرای این پروژه ها در سونگون شدنی است و همین طور هم شد. چگونه کنار شما این اظهارات دروغ را تایید کنم؟

,

امام جمعه ورزقان افزود: می‌گوید شرکت کیسون به صورت تقلبی برنده مناقصه پروژه فاز ۳ تغلیظ مس سونگون شده است. اما اسناد نشان می‌دهد که اینگونه نیست و بصورت قانونی و براساس مناقصه برنده شده است ترجیح دادم سکوت کنم. حتی بازرسی کل کشور هم به موضوع ورود کرد و قرار داد کاری این شرکت ابلاغ شد.

,

وی ادامه داد: منِ امام جمعه نمی توانم در کارهای غیرقانونی ایشان را همراهی کنم، هر زمان در هر مکانی مطالبات به حق مردم را دنبال کردند، خاک پای مردم هستم و من هم با جان دل همراهی خواهم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه