اخبار داغ

کاپیتان تیم ملی شمشیربازی و قهرمان تیراندازی المپیک چه گفتند؟

عابدینی: عذرخواهی می‌کنم، کمیسیون به دلیل برخی منافع رها شد/ فروغی: در لهستان چهارمین طلای سال جاری را کسب کردم

عابدینی: عذرخواهی می‌کنم، کمیسیون به دلیل برخی منافع رها شد/ فروغی: در لهستان چهارمین طلای سال جاری را کسب کردم
کاپیتان تیم ملی شمشیربازی و قهرمان تیراندازی المپیک در انتخابات کمیسیون ورزشکاران صحبت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی عابدینی کاپیتان تیم ملی شمشیربازی در حاشیه انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک اظهار داشت: کمیسیون ورزشکاران یکی از مهم ترین کمیسیون های کمیته ملی المپیک است و امیدوارم با برگزاری خوب آن، اشخاص صالح انتخاب شوند و بتوانند به ورزشکاران کشورمان کمک کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی درمورد اهداف و برنامه هایش از نامزد شدن برای این انتخابات گفت: من در دوره گذشته هم عضو کمیسیون بودم اما وضعیت خوبی نداشتم و باید عذرخواهی بزرگی از طرف خودم داشته باشم. نتوانستیم کاری که نیاز ورزشکاران است انجام بدهیم. یکی از مسائل مربوط به ورزشکاران بیمه آنها و کاری است که باید پس از دوره قهرمانی انجام بدهند. اکنون هم دغدغه هایی مثل اشتغال دارند. اگر بار دیگر رای بیاورم، ان شاءالله این مسائل را پیگیری کرده و دغدغه ورزشکاران را کم کنیم.
,
 
,
عضو تیم ملی شمشیربازی سابر کشورمان درباره رقابت های پیش رو توضیح داد: اکنون علی پاکدامن برای حضور در مسابقات گرندپریکس در فرانسه حضور دارد. نزدیکترین مسابقه ما جام جهانی است که در روزهای 24 و 25 دی در گرجستان برگزار می شود. 
,
 
,
عابدینی درخصوص اینکه کمیسیون ورزشکاران تا چه اندازه می تواند به ورزشکاران رشته های مختلف برای حل مشکلات آنها کمک کند، عنوان کرد: شک نکنید افرادی که برای دوره جدید نامزد شده  اند، می توانند با برنامه های خود مشکلات بچه ها را حل کنند. کمیسیون ورزشکاران هم یکی از مهم ترین کمیسیون های کمیته المپیک است اما متاسفانه به دلیل برخی منافع در چهار سال گذشته رها شد. ان شاءالله در این دوره افرادی که وارد کمیسیون می شوند برای حل مشکلات ورزشکاران قدم بردارند.
,
 
,
 
,
*فروغی: در لهستان چهارمین طلای سال جاری را کسب کردم
, *فروغی: در لهستان چهارمین طلای سال جاری را کسب کردم,
 
,
محمدجواد فروغی قهرمان تیراندازی المپیک درباره انتخابات کمیسیون ورزشکاران اظهار داشت: روند برگزاری انتخابات شکیل است و امیدواریم نتیجه خروجی، به نفع ورزشکاران باشد. شاید به خاطر نوپایی، دوره پیش موفق نبوده و امیدواریم در این دوره بهتر شود.
,
 
,
وی افزود: شاکله اصلی این کمیسیون باید بر پیگیری مشکلات ورزشکاران باشد که مسائل آن‌ها حل شود. با توجه به میادین مختلف، بهتر است منتخبین ببینند و تصمیمات درستی در تامین رفاه ورزشکاران بگیرند.
,
 
,
قهرمان المپیک درباره عملکردش در رقابتهای تیراندازی لهستان گفت: مدال طلای جام ریاست فدراسیون جهانی، چهارمین طلای من در سال جاری بود و علی‌رغم نزدیکی به فینال در یک رشته، نتوانستم مدال پنجم را بگیرم. امیدوارم در مسابقه بعدی جام جهانی کشور مصر موفقیت داشته باشیم.
,
 
,
فروغی در پایان درباره نحوه پرداخت پاداش المپیک گفت: پاداش وزارت ورزش و جوانان بدون بستن مالیات پرداخت شد.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه