اخبار داغ

در خطبه های نمازجمعه شهرستان‌های آذربایجان‌غربی عنوان شد؛

جوان‌سازی جمعیت باید مورد توجه مسوولان باشد/ دولت اقتصاد و معیشت مردم را از مذاکره جدا کند

جوان‌سازی جمعیت باید مورد توجه مسوولان باشد/ دولت اقتصاد و معیشت مردم را از مذاکره جدا کند
آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستان‌های آذربایجان‌غربی برگزار و مطالبی درباره مباحث روز مطرح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستانهای آذربایجان غربی برگزار و ائمه جمعه مطالبی را درباره مباحث روز مطرح کردند که به شرح ذیل است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،  ,

جوان‌سازی جمعیت باید مورد توجه مسوولان باشد

, جوان‌سازی جمعیت باید مورد توجه مسوولان باشد, جوان‌سازی جمعیت باید مورد توجه مسوولان باشد,

حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه، اظهار داشت: قانون وظایف نمایندگان مجلس را مشخص کرده و این افراد باید در چارچوب وظایف خود در حوزه قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قانون فعالیت کنند.

,

امام جمعه ارومیه افزود: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری کسانی که در قوه مقننه هستند نباید در عزل و نصب مدیران دخالت کنند و نمایند‌گان استان باید ظرفیت‌های ملی را از مرکز کشور به استان آورده و زمینه‌های توسعه اقتصادی را تقویت کنند.

,

وی با اشاره به اینکه مساله جمعیت‌ و فرزندآوری در اولویت مسوولان استان و کشور باشد، ادامه داد: موضوع جوان‌سازی جمعیت باید مورد توجه مسوولان باشد.

,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: اگر فرزند‌آوری به روال قبل ادامه داشته باشد، جمعیت جوان در سطح جامعه کاهش می‌یابد که این بزرگترین آسیب به کشور است.

,

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی بیان کرد: مسوولان فرهنگی باید موضوع فرزندآوری را فرهنگ‌سازی کرده و مسوولان اجرایی طرحی را تصویب کرده و به آن عمل کنند.

,

وی با اشاره به موضوع عدم پرداخت حقوق چندین ماهه سازمان همیاری شهرداری ارومیه، گفت: در شرایط کنونی جامعه و وضعیت سخت اقتصادی پرداخت نکردن حقوق کارکنان یک اداره و نهاد کار شایسته‌ای نیست.

,

وی تاکید کرد: متولیان امر باید پرداخت طلب و حقوق کارکنان را در اولویت کار خود قرار دهند.

,

 فرهنگ مطالعه و پژوهش در جامعه ترویج شود

,  فرهنگ مطالعه و پژوهش در جامعه ترویج شود,  فرهنگ مطالعه و پژوهش در جامعه ترویج شود,

حجت‌الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با تاکید بر ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه، اظهار کرد: اگر می خواهیم پیشرفت کنیم، باید اهل مطالعه و تحقیق و پژوهش باشیم.

,

وی افزود: کشوری که سرانه مطالعه در آن پایین باشد، از توسعه عقب می ماند.

,

حسن زاده با بیان اینکه چند ماه است که شهردار نداریم ولی صدای کسی در نمی آید، افزود: یک دلیل این موضوع آن است که اهل مطالعه نیستیم.

,

امام جمعه میاندوآب گفت: شورای شهر باید در این زمینه جوابگو باشد و باید شجاعت داشت و مطالبه گری انجام شود.

,

وی با تاکید بر توجه به تخصص و تعهد و تدین در انتخاب مسئولین، اظهار کرد: میاندوآبی ها در شهرهای بزرگ کشور کارهایی بزرگی می کنند ولی ما یک شهردار پیدا نمی کنیم.

,

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه کسی که یک روز در وزارت کشور نبود آیا می‌تواند استاندار باشد، کسی که در شهرداری نبود آیا می تواند شهردار باشد، افزود: باید مراقب بود و کار را به صاحبش بسپاریم.

,

وی هم چنین گفت: دشمن بر روی جوانان و نوجوانان ما برنامه ریزی می کند و لذا باید به این موضوع توجه داشته و مراقب باشیم.

,

حسن زاده به مشکل بیکاری جوانان تحصیل کرده نیز اشاره کرد و گفت: باید فکری به این موضوع کرد.

,

دولت اقتصاد و معیشت مردم را از مذاکره جدا کند

, دولت اقتصاد و معیشت مردم را از مذاکره جدا کند, دولت اقتصاد و معیشت مردم را از مذاکره جدا کند,

امام جمعه ماکو در خطبه های نماز جمعه با اشاره به مذاکرات هسته‌ای و الزامات آن، گفت: آمریکائی‌ها تنها سلاحی که در دست دارند ، سلاح تحریم است. آنها باسلاح تحریم می‌خواهند به خواسته‌های برسند.

,

حجت الاسلام هاشمی افزود: دولت سیزدهم اگر بخواهد این توطئه‌ی دشمن را خنثا کند ؛ اولا باید اقتصاد و معیشت مردم را از مذاکره جدا کند.

,

وی هم چنین اظهار کرد: اصلاحات اقتصادی ، امری اجتناب ناپذیر و ضامن اعتلای اقتصاد کشور است.

,

دولت روند بهبود اقتصاد و معیشت را دنبال کند

, دولت روند بهبود اقتصاد و معیشت را دنبال کند, دولت روند بهبود اقتصاد و معیشت را دنبال کند,

حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی در خطبه های نماز جمعه پلدشت در خصوص مذاکرات هسته‌ای و الزامات آن اظهار کرد: آمریکایی‌ها برای رسیدن به‌اهداف خود تنها سلاح تحریم‌ها را در دست دارند و از این طریق بدنبال رسیدن به‌خواسته‌های خود می‌باشند. هدفی که در بازی “امنیتی- نظامی” طراحی‌شده توسط محور عبری- عربی- غربی بدست نیاوردند.

,

امام جمعه پلدشت افزود: دولت انقلابی باید اقتصاد و معیشت را از مذاکره جدا کند و با انجام اصلاحاتی روند بهبود اقتصاد و معیشت را در داخل دنبال کند. این موضوع باعث خواهد شد که از لحاظ روانی کارکرد اصلی تحریم‌ها از بین برود.

,

طالبی با اشاره به تعاملات سازنده ایران با همسایه‌ای که این روزها نمکدان می‌شکند، گفت: الهام علی‌اف ادعا کرده که چون قسمتی از جاده ترانزیتی نوردوز ایروان در محدوده قاپان – گوریس به‌طول ۴ کیلومتر وارد جمهوری آذربایجان می‌شود، می‌تواند از کامیون‌داران عوارض و مالیات بگیرد.

,

وی با اشاره به مشکلات کشاورزان روستای بهلول آباد و روستاهای همجوار تصریح کرد: کشاورزان بهلول آباد و روستاهای همجوار به شدت از لحاظ آب کشاورزی در مضیقه هستند، ۶سال از آبیاری بارانی بهلول آباد می گذرد و طرح نیمه تمام مانده و کسی جوابگو نیست؛ آب در کوزه و ما تشنه لبان میگردیم ما در کنار نعمت بزرگ آب ارس هستیم آب داریم اما مدیریت آب رسانی نداریم.

,

وی با اشاره به مشکلات محور پلدشت به مرگنلر اظهار کرد: خواستار تکمیل و حل مشکلات راه ها مواصلاتی شهرستان مخصوصا راه مرگنلر به پلدشت هستیم که اداره مربوطه در این مورد کلا بی مسئولانه عمل کرده است؛ از نماینده محترم و فرماندار میخواهیم این موضوع را به جد پیگیری و ما را از این جاده مرگ که هر از چند گاهی جان یکی از همشهریان ما را میگیرد نجات دهند.

,

امام جمعه پلدشت با اشاره به سالروز شهادت شهید طهرانی مقدم افزود: تاریخ جبهه مقاومت شهادت می‌دهد که چگونه «حاج حسن» با ایستادگی، صبر و استقامت، فرمول‌های  فناوری موشکی را برای متخصصان و نخبگان این جبهه هجی کرد، «حاج حسن طهرانی‌مقدم» ایدۀ خواستن را در ذهن آنان بارور کرد و اکنون نظام سلطه وحشت و نگرانی خود را از قدرت موشکی یاران حاج حسن در داخل ایران و گستره جبهه مقاومت ابراز می‌کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه