اخبار داغ

آخرین وضعیت آزادراه تهران ـ شمال و کندوان/ برف و باران در ۱۸ استان و آغاز زودهنگام راهداری زمستانی

آخرین وضعیت آزادراه تهران ـ شمال و کندوان/ برف و باران در ۱۸ استان و آغاز زودهنگام راهداری زمستانی
در حال حاضر بارش برف و باران در جاده‌های ۱۸ استان داریم، ضمن آنکه آزادراه تهران ـ شمال و جاده کندوان به دلیل بروز سیلاب کماکان مسدود است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بر اساس آخرین اطلاعات از وضعیت محورهای مواصلاتی کشور در حال حاضر در جاده‌های ۱۸ استان بارش برف و باران گزارش شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در حال حاضر در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی،‌آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، قزوین، قم، مازندران، مرکزی،‌ همدان و کردستان بارش برف و باران و در برخی از جاده‌های استان‌های اصفهان، تهران، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و گیلان بارش باران گزارش شده است.
,
 
,
بنابر این گزارش، در حال حاضر منطقه یک و ۴ آزادراه تهران ـ‌ شمال و محور کندوان به دلیل بروز سیلاب مسدود است.
,
 
,
در محور هراز مسیر رفت و برگشت ترافیک سنگین داریم که حدفاصل پلور تا بایجان و محدوده سه‌راهی چلاو است و آزادراه قزوین ـ رشت و محور فیروزکوه تردد روان است.
,
 
,
در همه محورهای شمالی بارش برف و باران و مه‌گرفتگی در ارتفاعات گزارش شده است.
,
 
,
ترافیک سنگین در آزادراه کرج ـ‌ قزوین
, ترافیک سنگین در آزادراه کرج ـ‌ قزوین,
 
,
در حال حاضر در آزادراه کرج ـ قزوین بین ساسانی در محدوده مهرویلا ترافیک سنگین است همچنین در محدوده‌های مهرشهر و گلشهر ترافیک داریم.
,
 
,
همچنین در حال حاضر در آزادراه قزوین ـ کرج ـ تهران برخی مقاطع ترافیک نیمه‌سنگین است.
,
 
,
دلیل انسداد آزداره تهران ـ شمال و محور کندوان
, دلیل انسداد آزداره تهران ـ شمال و محور کندوان,
 
,
بنابر این گزارش، در حال حاضر خصوصا در منطقه ۴ آزادراه تهران ـ‌ شمال به دلیل ریزش سیلاب از بالادست و نبود پوشش گیاهی بابت جلوگیری از بروز سیلاب مسیر مسدود شده است.
,
 
,
برداشت بسیار زیاد شن و ماسه از بالادست منطقه ۴ آزادراه تهران ـ‌ شمال برای ویلاسازی همچنین از دست رفتن پوشش‌های گیاهی از عوامل  بروز این سیلاب‌ها است که موجب شده است در حال حاضر محور کندوان و آزادراه تهران ـ شمال مسدود شود.
,
 
,
 
,
آغاز زودهنگام طرح راهداری زمستانی از دوشنبه پیش‌رو
, آغاز زودهنگام طرح راهداری زمستانی از دوشنبه پیش‌رو,
 
,
بنابراین گزارش، طبق اعلام پلیس راهور طرح راهداری زمستانی از روز دوشنبه اول آذر آغاز خواهد شد پیش‌بینی‌ها حکایت از بروز زمستانی پر بارش و سرد دارد و به همین دلیل طرح راهداری زمستانی که قرار بود از ۱۵ آذر آغاز شود به اول آذر موکول شده است.
,
 
,
پیش‌بینی ادامه برف و باران در محورهای تهران ـ شمال طبق اعلام سازمان راهداری در محورهای کندوان، هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین ‌ـ رشت بارش برف و باران ادامه داشته باشد.
,
 
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه