اخبار داغ

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

ضرورت تدوین برنامه بلندمدت برای لایروبی قنوات/استفاده کشاورزان از طرح‌های آبیاری نوین ضروری است

ضرورت تدوین برنامه بلندمدت برای لایروبی قنوات/استفاده کشاورزان از طرح‌های آبیاری نوین ضروری است
حجت‌الاسلام‌والمسلمین احد آزادی‌خواه گفت: با توجه به یارانه 85 درصدی دولت در اجرای طرح‌های نوین آبیاری باید هم کشاورزان و هم مسئولین توجه ویژه‌ای در این امر داشته باشند تا سهم ملایر از این طرح افزایش یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهمدان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احد آزادی‌خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی شامگاه جمعه در نشست بررسی مشکلات لایروبی قنوات روستایی شهرستان ملایر با اشاره به آخرین وضعیت قنات‌های شهرستان اظهار کرد: ۲۵ درصد قنات‌های استان همدان در ملایر قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

وی افزود: برنامه‌ریزی بلندمدت و تعیین نقشه راه برای لایروبی قنوات شهرستان به‌ویژه در تخصیص اعتبارات یک ضرورت جدی است.

,

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دریافت سهم شهرستان در لایروبی قنوات و توسعه بخش کشاورزی منوط به تصمیم‌سازی درست و ارائه طرح‌ها و مدل‌های اجرایی است.

,

وی تأکید کرد: در همین راستا آمادگی برای برگزاری جلسه‌ای در تهران جهت بررسی مشکلات لایروبی قنوات و تخصیص منابع در این حوزه وجود دارد.

,

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت‌های مردمی در راستای لایروبی قنات‌ها تصریح کرد: نقش خود کشاورزان در توجه به لایه روبی قنات‌های مورداستفاده غیرقابل‌چشم‌پوشی است.

,

وی بابیان اینکه کشاورزان به طرح‌های آبیاری نوین باید توجه ویژه‌ای داشته باشند، عنوان کرد: تشویق کشاورزان در اجرای سیستم آبیاری نوین با جدیت بخشداران از الزامات است.

,

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به یارانه 85 درصدی دولت در اجرای طرح‌های نوین آبیاری باید توجه ویژه‌ای در این امر داشت تا سهم ملایر از این طرح افزایش یابد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه