اخبار داغ

رییس پلیس راه خراسان شمالی اعلام کرد؛

مقصر صددرصد تصادفات جاده‌ای اخیر رانندگان بوده‌اند

مقصر صددرصد تصادفات جاده‌ای اخیر رانندگان بوده‌اند
رحمان اسپیدکار گفت: طی چند روز اخیر تصادفات منجر به فوت و منجر به جرحی در استان اتفاق افتادند که مقصر اصلی این تصادفات به طور صد در صد رانندگان این وسایط نقلیه بوده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رحمان اسپیدکار، رییس پلیس راه خراسان شمالی در  گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار کرد: انسان، وسایط نقلیه و راه، سه عامل اصلی در بروز تصادفات منجر به فوت و یا جرح در جاده ها هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

اسپیدکار گفت:  طی چند روز اخیر به طور ملموسی تصادفات منجر به فوت و منجر به جرح در خراسان شمالی اتفاق افتاده اند که به طور صد در صد رانندگان این وسایط نقلیه عامل بروز این تصادفات بوده اند.

,

وی تصریح کرد: این رانندگان قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نکردند و تصادفات منجر به فوت و جرح را رقم زدند که در این تصادفات شماری از سرنشینان این وسایط نقلیه فوت و عده ای نیز مجروح شدند.

,

رییس پلیس راه خراسان شمالی با تاکید بر این نکته که ماموران پلیس راه خراسان شمالی در جاده های استان حضور فعال دارند، خواستار شد: رانندگان وسایط نقلیه قبل از سفر از ایمنی خودرو، سیستم روشنایی و سیستم تهویه هوای خودروی خود مطمئن شوند.

,

وی افزود: وسایط نقلیه به تجهیزات زمستانه از جمله زنجیر چرخ مجهز باشند.

,

رییس پلیس راه خراسان شمالی تاکید کرد: رانندگان سرعت مطمئنه و فاصله طولی را رعایت و از انجام سبقت غیر مجاز و تجاوز به چپ پرهیز کنند.

,

اسپیدکار در خاتمه یادآور شد: با توجه به اینکه در حال حاضر شرایط آب و هوایی بارانی است، بنابراین از سفرهای غیر ضروری پرهیز شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه