اخبار داغ

مداح لشکر عاشوراییان مهمان شهدا شد؛

"بیوک آقا آسایش" درگذشت

"بیوک آقا آسایش" درگذشت
مداح باصفای اهل‌بیت(ع) و رزمنده مخلص دوران دفاع مقدس حاج بیوک آسایش درگذشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، حاج بیوک آسایش، مداح اهل بیت عصمت و طهارت، پس از طی یک دوره بیماری کلیوی دار فانی را وداع گفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

این مداح از رزمندگان لشکر عاشورا و پدر شهید «علی آسایش» بود

,

در پی درگذشت این مداح تبریزی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار آذربایجان شرقی و نماینده ولی فقیه در استان پیام های تسلیتی به شرح زیر صادر کردند.

,

در پیام محمدمهدی اسماعیلی آمده است: 

,

«انالله و اناالیه راجعون
خبر درگذشت ذاکر پیشکسوت و دلسوخته اهلبیت علیهم السلام، ابو الشهید مرحوم حاج بیوک آسایش جاوید موجب تاثر فراوان شد.

,
,

نام و نوای آن مرحوم، نغمه‌ای آشنا برای عاشقان حسینی و رزمندگان جبهه‌های حق علیه باطل در دوران پرافتخار دفاع مقدس، بویژه رزمندگان لشگر عاشورا بود. او که همپای مردم غیور آذربایجان در جبهه‌ها حضور یافت، با نوای سوزناکش شوری در دل‌های عاشقان ملک و دین افکند و در این مسیر فرزند دلبند خویش را تقدیم انقلاب کرد.

,

اینجانب درگذشت آن سرباز مخلص ولایت و پیرغلام آستان حسینی را به محضر رهبر معظم انقلاب، مردم ولایت‌مدار تبریز، هم‌رزمان، علاقه‌مندان و خانواده معزز آن مرحوم تسلیت می‌گویم.

,

از درگاه خداوند منان برای آن فقید سعید علو درجات، رحمت واسعه و هم‌‌نشینی با فرزند شهیدش و برای بازماندگان محترم صبر و اجر مسئلت دارم.»

,

پیام تسلیت استاندار آذربایجان‌ شرقی به مناسبت درگذشت مداح باصفای اهل‌بیت(ع) و رزمنده مخلص دوران دفاع مقدس حاج بیوک آسایش

,

استاندار آذربایجان‌ شرقی هم در پیامی درگذشت مداح باصفای اهل‌بیت(ع) و رزمنده مخلص دوران دفاع مقدس حاج بیوک آسایش را تسلیت گفت.
متن پیام عابدین خرّم به این شرح است:

,
,

بسم رب الشهدا و الصدیقین

,

از شمار دو چشم یک تن کم
وز شمار خرد هزاران بیش

,
,

درگذشت مداح دلسوخته و ذاکر بااخلاص اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) حاج بیوک آسایش موجب تالّم و تاثّر فراوان اینجانب گردید.

,

مرحوم حاج بیوک آقا آسایش از مصادیق بارز “مداح انقلابی” و نمونه روشن و برجسته “اصحاب آخر الزمانی سیدالشهدا” بود.

,

امروز مجاهدی نستوه و انقلابی و پیرغلامی مخلص که تمام عمر، ذکر، سخن و قدمش در خدمت اسلام و نهضت عاشورا و انقلاب اسلامی بود از میان ما پر کشید.

,

او در لباس رزمندگی لشکر عاشورا و در کسوت ستایشگرِ حماسه سازان عاشورایی در جبهه ها حضور می یافت و فرزندش محمد علی نیز پای ثابت جبهه ها بود، و در نصر هفت، علی خود را تقدیم علی اکبرِ حسین(ع) کرد.

,

اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم ایشان، مردم شریف تبریز، پیشکسوتان لشکر همیشه پیروز عاشورا، جامعه مداحان و ستایش گران آئینی آذربایجان، هیئات مذهبی استان، برای این فقید سعید رحمت و غفران واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسألت می‌کنم.

,

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در پی درگذشت مداح بااخلاص تبریزی، پدر شهید و رزمنده دوران دفاع مقدس آقای حاج بیوک آقا آسایش جاوید

,

انا لله و انا الیه راجعون

,

خبر درگذشت مداح مخلص و انقلابی، مرحوم آقای حاج بیوک آقا آسایش دردی جانگاه در قلب هایمان گذاشت و موجب تاسف و تاثر فروان شد.
حاج بیوک آسایش جاوید ، از رزمندگان لشکر ۳۱ عاشورا بود که در دوران دفاع مقدس، توانایی‌های رزمی خویش را توأم با نفس گرم و صدای حزینش به خدمت گرفت و امروز بعداز مدت ها فراق از همرزمان آسمانی اش به دیدار فرزند عالیمقام و شهیدش علی آسایش جاوید شتافت.
خاکریزهای اعتقادی رزمندگان اسلام و اهالی مومن و متدین شهر تبریز و خطه آذربایجان با نوای عاشورایی آن مرد مومن و پاک نهاد مانوس بودند و این نوا برای همیشه در اذهان ارادتمندان آستان اهل بیت علیهم السلام به ودیعه خواهد ماند.
اینجانب با تسلیت فقدان این دلسوخته و عاشق و ذاکر صاحب نام حضرات معصومین علیهم السلام و پیشکسوت مدح و مرثیه و تربیت یافته مکتب شیعه و اهل بیت (ع) را به جامعه حسینی و خاندان مکرم ایشان ، همه همرزمان و یاران ایشان در سپاه عاشورا تسلیت عرض نموده و علوّ درجات و حشر با اولیای الهی آن فقید سعید ، و صبر و اجر بازماندگان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

,
,
,
,

یاد و خاطره این مداح پرآوازه، بصیر، ولایت‌مدار و ذاکر با اخلاص اهل بیت (علیهم السلام) برای همیشه در خاطره‌ها باقی خواهد ماند.

,

 سید محمدعلی آل هاشم
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی
و امام جمعه تبریز

,
,
,
این گزارش می افزاید گفنی است، «حاج بیوک آسایش جاوید» از دلاوران تبریزی، برای رزمندگان لشکر ۳۱ عاشورا نامی آشناست.حاج بیوک آقا آسایش جاوید اولین بار در سال ۵۹ به جبهه سوسنگرد رفت. توانایی های رزمی خویش را توام با نفس گرم و صدای حزینش به خدمت گرفت.
«شهید علی آسایش جاوید» فرزند حاج بیوک در عملیات نصر ۷ به شهادت رسید.
,
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه