اخبار داغ

نماینده مردم تهران در مجلس عنوان کرد؛

لغو تحریم ها؛ راهکار بازگشت ایران به مذاکرات است

لغو تحریم ها؛ راهکار بازگشت ایران به مذاکرات است
تالارپشتی گفت: نمی توان با کشوری که چندین بار بدعهدی اش نسبت به ملت ایران را به اثبات رسانده، مذاکره نمود و باید ضمانت های اجرایی قوی و راستی آزمایی صورت بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عزت اله اکبری تالارپشتی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت و گو با خبرنگار تهران پرس با بیان اینکه تحریم های ظالمانه امریکا بر علیه ملت ایران بر خلاف قوانین حقوق بشر است، گفت: آمریکا توسط شیپورهای رسانه ای اش، مدام خود را حامی حقوق بشر معرفی می کند اما در عمل اقداماتش بر خلاف حقوق بشر است و وضع تحریم های ظالمانه بر علیه ملت ایران، جزو این اقدامات ضدبشری امریکاست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران پرس,



بارها دشمنی آمریکا با ملت ایران به اثبات رسیده است
وی ادامه داد: امریکایی که امروز خودش را حامی برجام می داند، نسبت به عمل به بندهای برجام هیچ تلاشی انجام نداده و در نهایت دیدیم که از برجام خارج شد، در حالی که اکنون اعلام می کند خواهان بازگشت ایران به برجام است. چنین رفتاری از شیطان بزرگ بعید به نظر نمی رسید، چرا که در طول دهه های گذشته بارها دشمنی اش با ملت ایران را به اثبات رسانده است.

تالارپشتی تاکید کرد: آمریکا از یک سو بر خلاف مفاد برجام عمل کرد و از سوی دیگر ظالمانه ترین تحریم ها را بر علیه ملت ایران وضع نمود و نباید جامعه جهانی نسبت به این جنایت امریکا سکوت کند.

,
,
, بارها دشمنی آمریکا با ملت ایران به اثبات رسیده است, بارها دشمنی آمریکا با ملت ایران به اثبات رسیده است,
,
,
,



آمریکا؛ تروریست اقتصادی
نماینده مردم تهران در مجلس خاطر نشان کرد: امریکا از طریق اقدامات تروریستی بر علیه اقتصاد کشورها، در تلاش است که خواسته ها و زورگویی های خودش را بر سایر کشورها تحمیل کند و در این شرایط، اقتصاد مقاومتی و مقابله با چنین اقداماتی باید در اولویت قرار بگیرد و باید جامعه جهانی نسبت به این اقدامات شیطان بزرگ هوشیار باشد.

وی افزود: موضع ایران در مذاکرات اینده مشخص است؛ ایران خواستار لغو همه تحریم ها برای بازگشت به برجام است و از سوی دیگر، امریکا با بهانه هایی از این کار خودداری می کند و به همین دلیل، نمی توان با کشوری که چندین بار بدعهدی اش نسبت به ملت ایران را به اثبات رسانده، به همین سادگی ها مذاکره نمود و باید ضمانت های اجرایی قوی و راستی آزمایی صورت بگیرد.

انتهای پیام/
 

,
,
, آمریکا؛ تروریست اقتصادی, آمریکا؛ تروریست اقتصادی,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه