اخبار داغ

حال ناخوش خانه پرشورها؛

وضعیت نامناسب ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز+تصاویر

وضعیت نامناسب ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز+تصاویر
آخرین تصاویر از ورزشگاه یادگار امام ره تبریز از وضعیت نامناسب این ورزشگاه حکایت دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، ورزشگاه یادگار امام ره تبریز که ورزشگاه خانگی تراکتور در لیگ برتر فوتبال است، این روزها پذیرای بازی‌های ماشین‌سازی در لیگ دسته اول فوتبال کشور می‌باشد. این ورزشگاه که از نظر روش ساخت و موقعیت مکانی از ورزشگاه‌های منحصربفرد کشور به حساب می‌آید، در سال‌های گذشته مورد بازسازی قرار گرفته است. تجهیز به سیستم هیتینگ (گرمایش از کف) با آبیاری هوشمند و تعویض چمن، بهسازی رختکن تیم‌ها و نیمکت‌های کنار زمین، تعمیر و تعویض صندلی‌های تماشاگران از جمله اقداماتی بوده که در بحث بازسازی این ورزشگاه انجام شده است. اما در روزهایی که علاقمندان به فوتبال بخاطر شرایط کرونایی از این ورزشگاه دور بوده‌اند و حالا زمزمه‌های بازگشت آن‌ها بیش از پیش مطرح می‌شود، این ورزشگاه اوضاع بسیار نامناسبی پیدا کرده است. «مهرداد نوع‌بشر» عکاس ورزشی و خوش‌ذوق تبریزی روز گذشته در جریان دیدار دو تیم ماشین‌سازی و قشقایی تصاویری را از ورزشگاه یادگار امام ره تبریز ثبت کرده که حکایت از وضعیت ناگوار این ورزشگاه دارد و به نظر می‌رسد در بحث نگهداری این ورزشگاه مشکلاتی بوجود آمده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

این عکاس تبریزی با انتقاد از وضعیت نامناسب ورزشگاه یادگار امام ره تبریز در صفحه اجتماعی خود نوشت: «نزدیک دو ساله هیچ هواداری نمیاد استادیوم و شاید تا چند روز دیگه دوباره استادیوما باز بشن. کاش تو این مدت دو سال که میشد یه استادیوم نو ساخت یه دستی به سر و روی این استادیوم که مثل ورزش و تیمهای این شهر بی صاحب موندن میکشیدین. اینا فقط ده فریم از هزار تا ایراد استادیوم یادگاره.و جالب اینجاس که ویترینه و قسمت‌هایی که همیشه تو چشمه، شما خودتون حساب کنین وضعیت سرویس بهداشتی‌ها، بوفه، نمازخانه و….رو. کاش مسئولی که میشینه از هوادار حرف میزنه و موقع پر شدن استادیوم پُزِ همین استادیوم رو میده یکم غیرت و شرف به خرج بده و احترام بزاره به همون هواداری که باعث میشه پُزِ استادیوم رو بده. ولی دریغ از حتی درست کردن یه صندلی شکسته. تو این مملکت وقتی هیشکی سوار دوچرخه خودش نشه آخرش میشه همین. شما حتی تو نگهداری یه استادیوم و رنگ کردن دیواراش دارین کم کاری و خیانت میکنین.»

,

, ,

, ,

گفتنی است، استادیوم ورزشی یادگار امام(ره) تبریز در جنوب این شهر و در دهکده المپیک تبریز واقع شده و از لحاظ ظرفیت حضور تماشاگران با گنجایش حدود ۷۰ هزار نفری سومین ورزشگاه بزرگ کشور محسوب می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه