اخبار داغ

عملکرد ۱۰۰ روزه دولت سیزدهم از نگاه نماینده دامغان؛

از شتاب واکسیناسیون تا حضور مستمر میدانی رئیس جمهور و وزرا/ پیمان شانگهای؛ آرزویی که محقق شد

از شتاب واکسیناسیون تا حضور مستمر میدانی رئیس جمهور و وزرا/ پیمان شانگهای؛ آرزویی که محقق شد
علی اکبر علیزاده با اشاره به کارنامه درخشان دولت سیزدهم گفت: دولت رییسی در تمامی عرصه ها حضور متفاوت و قابل دفاعی را نسبت به دولت گذشته در کارنامه عملکردی خود ثبت کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  مرآت،۱۰۰ روز دولت سیزدهم به پایان رسید و حال کارنامه دولت سیزدهم روی میز قرارگرفته است، اما مقایسه این ۱۰۰روز با دولت گذشته نشان می دهد که تفاوت علمکرد دولت ها از زمین تا آسمان است.

دولت روحانی قرار بود در صد روز اول گره از مشکلات اقتصادی بازکند و کشور را در مدار توسعه قرار دهد؛ اما میراث او برای مردم تورم افسارگسیخته و ایجاد شکاف اجتماعی شد و دولت سیزدهم میراث دار وضعیتی بود که گویی زلزله هشت ریشتری روی داده و در بازدید ها وسفرهای استانی وضعیت اسف بار و تلمبار مشکلات را مشاهده کرد.

علی اکبر علیزاده نماینده مردم دامغان در گفتگو با خبرنگار مرآت در رابطه با مقایسه عملکرد دولت دوازدهم و سیزدهم گفت: دولت سیزدهم عملکرد وکارنامه درخشانی در زمینه تامین واکسن دارد به طوری که در مجموع در دولت دوازدهم ۵ میلیون دز واکسن با تمام سرو صدا وارد کشور شد، اما در حال حاضر بیش از ۹۶ میلیون دوز واکسن تزریق شده است.

نماینده مردم دامغان در ادامه تصریح کرد:  نقطه درخشان دیگری در کارنامه دولت سیزدهم حضور پررنگ هیات دولت در بین مردم است که همواره در سفرهای استانی مشاهده می شود هیچ مسئله و مشکلی از مردم  مورد غفلت دولت قرار نمی گیرد و از سوی دیگر در سفرهای استانی ارتباط چهره  به چهره  بین مردم و رئیس جمهور آرزوی محالی در دولت گذشته بود که طعم ان را در حال حاضر مردم حتی دردورترین مناطق می چشند.

وی با ذکر این نکته که دولت جدید از مرداد ماه هیچ استقراضی از بانک مرکزی  نداشته است، اذعان کرد:  باتوجه به اینکه دولت گذشته تورم بالای ۵۰درصد را تحویل داده، اگر تولید در کشور بالا رود، قطعا به سبب آن موجودی کالا اضافه شده و نقدینگی کم و تورم کاهش پیدا می کند.

علیزاده با اشاره به توطئه آمریکا در ایجاد اختلال در سیستم سوخت رسانی کشور اظهار کرد: در این توطئه شکست خورده آمریکا ملت با صبوری و در کنار دولت این معضل را در کمتر از سه روز حل کردند، که نشان دهنده اعتماد شکل گرفته بین مردم و دولت است.

وی با اشاره به استقبال کم‌ سابقه دولت‌های خارجی از رییسی اذعان کرد: دولت سیزدهم با عضویت در پیمان شانگهای یک آرزوی ۲۰ ساله ایران که به دلیل نوع عملکرد دولت های گذشته محقق نشده بود را براورده کرد و اتصال به اوراسیا از طریق مرز ارمنستان کار بسیار بزرگی دیگری بود که به جهت اعتلای آینده اقتصاد ایران رخ داد.

این عضو خانه ملت  با بیان اینکه در دولت سیزدهم رویکرد اقتصاد درونزای، برون نگر در دستور کار است، بیان کرد: در دولت سابق ۶ رایزن اقتصادی در سفارتخانه ها داشتیم و در دولت جدید قرار شد، ۲۵ نفر دیگر نیز اضافه شوند و این تعداد در عرض دوسال به ۹۰ نفر نیزخواهد رسید.

وی در نهایت رویکرد این دولت  را توجه به محرومین وعدالت محوری دانست و افزود: تا اینجای کار این موضوع به خوبی نمایان است و محقق شد که مهار تورم و کاهش نقدینگی وافزایش تولید را مدنظر دارد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه